PRESENTACIÓ

Bloc informatiu sobre la Familia Professional de Serveis Socioculturals i a la Comunitat, adscrita al INS Ronda de Lleida.

En aquest espai es pretén donar informació sobre les diferents entitats o associacions de la ciutat de Lleida i província, les quals mitjançant projectes educatius, formatius i/o laborals, fomenten l’aprenentatge de l’alumnat.

Un espai on anirem informant dels vincles generats en els projectes (Tallers, accions de sensibilització…) realitzats en xarxa, així com els nous convenis amb empreses publiques i privades per realitzar la formació DUAL, i els projectes de Mobilitat d’àmbit internacional.

Articles recents

#noexcloem

Aquesta setmana a Mediació Comunicativa (@mec_lleida) ens ha vingut el Jaume Belló Miró a parlar de diversitat, neurodiversitat i habilitats artístiques i, a presentar el projecte FARFALLA (@farfalla_projecte), on hi fan pràctiques alumnat d’Integració Social. El Jaume és  ARTivista, Integrador Social i actualment coordinador del projecte AULA SOCIAL de l’A.M.T i representant d’Espanya a IIAN (ASSITEJ)
  1. POSTALS DE NADAL direcció a TREMP. Deixa un comentari