Un bloc a XTECBlocs
Enllaços
Aquí us proposem un seguit d’enllaços que pretenen complementar els treballs proposats als diferents mòduls.
-
Mòdul 1. Disseny i il·lustració.
Xarxes, mòduls i composició
- Uns recursos més que permeten visualitzar els girs i translacions necessaris per fer mosaics una mica més complexos.
http://mimosa.pntic.mec.es/clobo/geoweb/mosa.htm
Retrat i autoretrat
Disseny de cartells
- Pàgina senzilla però completa on s’analitzen diverses qüestions a tenir en compte per crear cartells i on hi ha un recull d’imatges de cartells que podem fer servir per l’anàlisi.
-
Mòdul 2. Fotografia.
Parlem de fotografies
Compte amb la mirada!
Ficcions construïdes El fotomuntatge
- Història del fotomuntatge amb imatges i diferents estils.
- Pàgina d’un fotògraf que fa servir el fotomuntatge per crear les seves obres i el resultat de les quals pot tenir una semblança amb allò que es port demanar als alumnes d’avui en fer fotomuntatges.
- Un altre creador de fotomuntatges impactants.
- Josep Renau, amb importants aportacions al cartellisme i el fotomuntatge.
http://www.elangelcaido.org/fotografos/jrenau/jrenaubio.html
- Un recull d’aquestes imatges les podem trobara l’adreça — en una presentació de diapositives.
La fotografia sota guió
-
Mòdul 3. Narracions audiovisuals.
Paràmetres de les narracions audiovisuals
Creació col.lectiva de produccions audiovisuals
El cinema i la seva relació amb d’altres arts
- Un bon grapat de recursos, imatges, propostes, … per treballar el cinema a l’aula.
-
Mòdul 4. Processos de l’art contemporani.
Actualitzar el treball a l’aula
- Complet recull de links de temes d’art, fotografia i cinema, i una mostra de treballs d’alumnes que ens pot donar la pauta d’allò que es pot treballar als centres.
- Propostes didàctiques referents a temes de l’art contemporani.
Intervenció a l’entorn
- Referent a les actuacions sobre l’entorn, més concretament a l’empaquetatge.
- Robert Smithson. Intervenció directa a la natura, escultures, dibuixos,… Ens pot donar pautes d’allò que es pot fer al centre (o fora d’ell amb els alumnes).
Deixa un comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.