/][kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/NWZKGXAhssQ” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]Ara potser caldria veure quines possibilitats en podem extreure de l’ús d’aquesta eina que ens aporten les noves tecnologies. Fem història, si, però nosaltres no som pas fòssils!
Quan fem la presentació inicial d’aquest bloc a l’aula ja comentarem el procediment a seguir per a que tot l’alumnat que participeu hi tingueu entrada i conegueu el sistema per utilitzar-lo correctament; formarà part de la mateixa valoració del procediment de treball. Serà interessant la informació aconseguida, les emocions recollides, segur, però també el mateix procés ha d’estar acompanyat de l’incentiu de quelcom atractiu i innovador.
A) Per anar fent boca res millor que veure algunes de les possibilitats que ens obra aquesta eina. Mireu, escolteu, gaudiu de la bellesa que amb rostre de dona ens presenten aquestes imatges, en el segon vídeo de l’encapçalament; això també és història.
Tanmateix, tot seguit, caldrà començar a treure’ns la mandra, hem llegit, hem observat i ara iniciarem un petit repàs de la nostra memòria visual i dels nostres coneixements acumulats. Aquí el repte a la vostra memòria i als vostres coneixements personals:
Tot intentant ubicar en el temps la major part possible d’aquestes imatges.
Així com l’estil artístic que les identifica.
No són, majoritàriament, història només del segle XX, però si és una aproximació a l’ús d’aquest recurs didàctic.