Viure a la Prehistòria

Els alumnes de 5è van gaudir del taller que s’emmarca dins l’activitat “Viure a la Prehistòria”, que permet donar a conèixer, per mitjà de diversos tallers, diferents aspectes clau de la vida en aquest període de la història de la humanitat.

Per mitjà de Fem eines, fem foc, els participants, procedents de 16 escoles de la ciutat, es desplacen al Museu d’Història, on, a partir de l’anàlisi dels estris trobats en les excavacions arqueològiques, un monitor fa demostracions de tallar sílex i d’encendre foc i després cada participant fabrica la seva pròpia eina de sílex amb mànec de fusta.

ENDAVANT!

Aquest bloc preten ser un espai de treball dels alumnes del Cicle Superior:  activitats d’ampliació de l’aula, recursos, programes, curiositats… i tot allò que pugui ser d’utilitat.

SURO DELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR

MERLÍ

merli.png

MeRLí és un catàleg de recursos educatius digitals desenvolupat pel Departament d’Educació amb l’objectiu de proporcionar a la comunitat educativa un entorn de catalogació, indexació i cerca de materials didàctics.

UNA MÀ DE CONTES

Aquí teniu l’adreça de “una mà de contes”. Pàgina molt divertida per llegir, escoltar, dibuixar i crear contes entre altres utilitats.

header_logo.gifUna mà de contes

ELS MAPES INTERACTIUS

mapa d’Europa

Treballarem el relleu i els rius d’Europa amb els mapes interactius de l’Edu365.com.

LES NOSTRES OBRES D’ART

placa.jpg

LES NOSTRES OBRES D’ART

Fent aquests puzzles descobriràs quadres fets per alumnes de la nostra escola. Després pensa en quin lloc de l’escola estan situats. Si no et recordes, pots donar-te un tomb per fer memòria.
arlequí  parella  paisatge  plaça
miró1 miró2 miró3 miró4
Ara farem uns quants més difícils.
trencadissa1 trencadissa2 trencadissa3 trencadissa4

Més difícil encara! T’atreveixes?

trencadissa5 trencadissa6 trencadissa7 trencadissa8

LA PUBLICITAT

imatge  de publicitatTREBALL DE PUBLICITAT

PROPOSTA DE TREBALL:

Durant aquesta setmana heu de mirar anuncis a la tele, o escoltar-los a la ràdio. A partir d’aquí heu de fer grups de 3 ó 4 persones i us heu d’inventar un anunci. Per la propera sessió el portareu  preparat per fer la gravació a l’aula. Farem servir el programa de so Audacity que el teniu a la pàgina de “programes”. També podeu portar música en format MP3.

Aquí teniu els resultats:

fruzz3000.mp3

optica-monarca.mp3

moda-intel.mp3

pintorex.mp3

tuti-fruti.mp3

bolquers-aggies.mp3

el-super-robot.mp3

la-crema-suavitat.mp3

la-tele-parlanchina.mp3

tauso-colonia.mp3

EL COS HUMÀ

coshuma.gifEls alumnes de cinquè esteu treballant l’aparell digestiu.

Aquí teniu informació sobre el tema. Més endavant us indicaré la feina que heu de fer.

Clica aquí: El cos humà