ACTIVITAT AL CAMÍ DEL CROS!

El divendres 30 d’abril vam anar al CEIP Camí del Cros, els alumnes de cicle superior van preprar unes paradetes amb jocs i proves molt divertides!!! Noslatres hi vam anar i vam jugar a les bitlles, a xutar penaltis, a fer punteria…

Ens ho vam passar genial!!!!! i esperem l’any que ve tornar-hi anar!!!

Hola famílies!!!

Hem decorat la finestra rodona de la biblioteca amb unes flors de paper que hem fet a la festa de Sant Jordi. Mireu com hem treballat amb altres companys de secundària!!!! Ens ho vam passar d’allò més bé!

LA PRIMAVERA JA ÉS AQUÍ

dsc_06011

Amb la festa de Sant Jordi ens ha arribat la primavera a l’escola, aquest dia vam fer alguns tallers com les gorres,  el marc de foto de la princesa i sant jordi,…  i també vam fer unes flors per decorar  els passadissos.

Mireu que boniques!!!

dsc_0096

TREBALLEM LA CIUTAT DE MATARÓ

Aquest trimestre, com ja sabeu, hem fet una excusrió pel centre de Mataró i hem caminat pels seus carrers antics, hem visitat l’església de Santa Maria, l’ Ajuntament, la “Peixateria” i d’altres llocs del centre. Després de la visita, els vostres fills han fet un treball sobre el mapa de la ciutat, situant els barris on viuen, els llocs visitats i on ens trobem nosaltres, al barri de Cerdanyola.
Hem treballat aquesta unitat amb una altra classe de secundària. Aquí teniu algunes fotos!

El peix irisat

Coneixeu la història del peix irisat? Era el peix més bonic de l’oceà perquè tenia unes escates molt lluentes, però no tenia amics perquè no les volia compartir amb ningú. Una vegada li va preguntar a l’Octopus, que era el més savi del fond del mar, què podia fer per tenir amics i li va recomanar que repartís les seves escates. D’aquesta manera la resta de peixos del mar el van convidar a jugar amb ells i ell va ser un peix molt feliç.
El peix irisat

[kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/uLbI2-R_DGA” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]

Benvinguts!

Hola a tothom! Nosaltres, els de la foto, som el grup dels Animals marins. Els nostres noms d’esquerre a dreta són: Paloma, Roman, Víctor, Andrea i Cristina.

Avui us donem la benvinguda i esperem que ens visiteu MOLT SOVINT!!!!BENVINGUTS!