MÒBIL A CLASSE

Avui en dia, els alumnes al igual que casi tots nosaltres, utilitzem  i estem pendents dels mòbils durant tot el dia per parlar o per qüestions de feina. Per això com què és una ferramenta útil que sempre portem amb nosaltres, per què no donar-li ús?, un bon ús dins les classes.

Encara hi trobem Instituts que no disposen de ordinadors en totes les seves classes, un d’ells és en el que estic de substituta aquests dies. Per això en les meves classes l’utilitzem a vegades per fer recerques quan les activitats proposades ens encomanen buscar informació, com per exemple “Busca avantatges i desavantatges del treball a torns” o “Navega per la pàgina del Sepe i construeix un contracte en pràctiques”, hi ha un mon de possibilitats i els nostres alumnes deuen saber desenvolupar-se per la red. També és cert, que en classe tinc pocs alumnes i és més fàcil controlar-los. El mòbil a les meves classes està a la motxilla dels alumnes o amb un canto davant la taula, per poder controlar-lo. Si algun alumne té que utilitzar-lo perquè espera una telefonada o missatge important deurà abans de que comenci  la classe informar-me per a jo li doni permís.

Estem en l’era de la informació i crec que és important estar connectat a tot allò què ens resulti important, amb un límit i un respecte davant la situació i la persona que ens trobem.

Ací vos deixi aquest enllaç: https://revistaeducacionvirtual.com/archives/3065