COLÒNIES ESCOLARS – MAS SURO – 2015

CANÇÓ DE LES COLÒNIES

HIMNE DE LA COLÒNIA from Escola on Vimeo.

CARNESTOLTES-2015

CERCAVILA

CERCAVILA from Escola on Vimeo.

TROBEM LA REINA CARNESTOLTES

REINA CARNESTOLTES from Escola on Vimeo.

DIA DE LA PAU

El divendres 30 de gener vam celebrar el DIA DE LA PAU. Després de treballar-ho per classes, ens vam reunir en Assemblea i ho vam posar en comú.

DIA DE LA PAU

ÚLTIM DIA DEL 1R. TRIMESTRE : LA XOCOLATADA

Com és costum, l’últim dia del 1r. trimestre i després de la cantada de nadales i de recitar els poemes de Nadal, fem la xocolatada que ens prepara en Xevi, el cuiner. També l’acompanyem amb coca de cal Flequer d’Esponellà.

XOCOLATADA-1

AUCA DE LA CARBASSA

Els alumnes de P3 fins a 6è. van fer una auca de la carbassa que vam exposar a Cal Baró el dia de la Festa de la Carbassa.

Aqui la teniu, esperem que us agradi.

AUCA DE LA CARBASSA

COLÒNIES – ALBERG D’EMPÚRIES – 2014

Us oferim dos vídeos de les colònies. El primer és el vídeo de tots els alumnes cantant la cançó de les colònies, i el segon la cançó “Quan tot s’enlaire” que vam cantar davant dels alumnes i mestres de l’escola d’Educació Especial “La Guimbarda” de Barcelona i de l’escola Vedruna de Tordera. Va ser un moment molt especial i emotiu.

CANÇÓ DE LES COLÒNIES-2014

Cançó colònies amb infantil from Escola on Vimeo.

“QUAN TOT S’ENLAIRE” DEDICADA A L’ESCOLA “LA GUIMBARDA” DE BARCELONA

Quan tot s’enlaire-Actuació from Escola on Vimeo.

ELS NOIS, LES NOIES I MESTRES DE L’ESCOLA “GUIMBARDA” ENS ENVIEN UN REGAL. ENS HA FET MOLTA IL·LUSIÓ. MOLTES GRÀCIES!!!

CANÇÓ PER ANAR A DINAR

Cançó de dinar from b7001097 on Vimeo.

BON DIA

Recollir tovalloles i sabates from b7001097 on Vimeo.

ARA UNES QUANTES FOTOGRAFIES

SANT JORDI – 2014

ÚLTIM DIA, POEMES I NADALES!

Abans d’iniciar les vacances de Nadal ens reunim al pati del Parvulari per recitar poemes i cantar nadales.

http://

CANTADA DE NADALES A LA RESIDÈNCIA D’AVIS DEL PLA DE MARTÍS

Com cada any, els alumnes de cicle superior acompanyats pels seus tutors (l’Anna i en Joan Carles) i la Lorda, la mestra de música, van anar a la Residència d’avis “Pla de Martís” a cantar unes quantes nadales i a passar una estona amb els residents. Es una trobada molt agradable tant per a nosaltres com pels avis i àvies. Fem un intercanvi de regals i ens preparen un berenar.

El trineu from Escola on Vimeo.

TALLER DE CASTELLS – VISITA D’EN SERGI (CASTELLER DE BARCELONA)

El divendres 22 de novembre va venir, a l’escola, en Sergi Brió (casteller de la colla castellera de Barcelona).
Després del pati, vam anar tota l’escola al local social a fer un taller de Castells. Entre tots vam fer la pinya i la Isona Estany i en Guillem Arranz van fer d’enxaneta. També vam fer un súper pilar de 16.

FOTOGRAFIES

GUILLEM from Escola on Vimeo.

ISONA from Escola on Vimeo.