Arxiu mensual: abril de 2015

JOCS FLORALS 2015

El dia 23 d’abrils com cada any es va realitzar els jocs florals a la nostra escola i es van repartir els premis pertinents a cadascun dels guanyadors del concurs literari. Per més informació mireu a la revista de l’escola. … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

LECTURES ENTRE CICLES

El passat dia 22 d’abril, com cada any, es va relealitzar les lectures entres cicles. És una experiencia molt enrequidora ja que els nens mes grans es preparan contes per explicar-ho als alumnes més petits.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Paradetes de Sant Jordi

El passat dia 23 de Sant Jordi, es van posar a la porta de l’escola les típiques paradetes de Sant Jordi. Tothom va poder gaudir de mirar i/o comprar algun llibre i/o conte per Sant Jordi.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

LES DANSES DE LA PRIMAVERA

El passat dia 27 de març , es van realizar, com cada any, les danses de la primavera. Enguany aquestes dances eren de diferents llocs del món: P3 Dansa dels Gegants P4 Els cavallers P4 Els soldats de França 1er … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari