4t visita l’Ajuntament!

Aquest curs els alumnes de 4t hem fet una visita a alguns dels espais que pertanyen a l’Ajuntament d’Olesa. Primerament ens han explicat la història de l’edifici, que abans havia sigut l’Hotel Gori i que molt abans una masia. Un cop explicat l’exterior, hem anat a la Sala de Plens on ens han passat un vídeo sobre Olesa i les seves característiques.
Seguidament, l’alcaldessa ens ha contestat unes preguntes que teníem preparades i ens ha ensenyat les diferents parts de l’edifici, fins i tot hem pogut sortir a saludar pel balcó.
També hem fet una visita a l’Arxiu Municipal on el Toni ens ha explicat que el document més antic d’Olesa que es conserva és del segle XIV.
A Ràdio Olesa hem pogut veure com es feia la gravació d’un programa i com treballen els periodistes.
A l’Auditori de la Casa de Cultura hem pogut cridar i comprovar que té molt bona acústica.
Per últim, hem visitat la Policia Local, hem aprés com treballen i quines funcions fan al poble, així com també on tanquen les persones que no es porten gaire bé.
Ha estat un matí genial !!

Aquest article s'ha publicat dins de 4t i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *