COMISSIÓ VERDA

comissio-2.jpgcomissio-1.jpg

Per segona vegada aquest curs, ens hem reunit la comissió verda per valorar la nostra tasca i comentar les noves propostes. Ja ens hem organitzat per fer l’estudi de l’estavi de la electricitat pels propers dies.

Hem programat la propera reunió en la qual estan convidats el Jose i una mare de la classe dels Micos.

Punt verd mòbil

ag21-1.jpg

Tal com vam anuncir-vos el dia 21 d’octubre va venir el punt verd mòbil a l’escola, els nens i nenes  vam visitar el camió i van aprofitar per portar i classificar els diferents objectes per reciclar, tant de casa com de l’escola.

Hola!

Fa sis anys que estem treballant amb l’A21 escolar, per tant som ja una escola sostenible.

Des de aquí us volem informar de les novetats i animar-vos a participar amb les vostres aportacions. Totes les vostres idees seran benvingudes.

fotoa211.jpg a21.jpg