Monthly Archives: maig 2008

A ANGLATERRA

eloi.jpg

Com m’agraden les vacances!

Aquest any vaig anar de vacances a Anglaterra.

Vam marxar de Santa Eugènia de Berga amb dos cotxes perquè no cabíem al cotxe dels meus tiets i van venir els avis amb l’altre cotxe. Quan vam arribar a Barcelona vam haver d’esperar 2 hores abans d’embarcar i 3 hores per arribar a Londres . Després vam agafar les maletes: 2 de grosses, i 1 de mitjana.

Després vam pujar en dos taxis i vam anar a l’hotel que és deia “Visca la marxa”.

Adéu, m’ha agradat molt comentar-vos aquest escrit.

ELOI TIÓ BALDÀ

SUÏSSA

roger.gif

A les vacances d’estiu…

Vam anar cap a Suïssa!!!

A Suïssa hi vam anar amb avió. A mi m’agrada molt anar en avió. És molt guai ,perquè veus els núvols i les coses de baix molt petites. Anàvem amb tres maletes molt grans. Hi vam tardar 1 hora i 45 minuts a arribar. Anàvem 4 persones: jo, el pare, la mare i en Sergi, el meu germanet petit. Vam anar a casa de la meva tieta que viu allà i és diu Susi, la casa de ,la Susi era molt gran . Pel costat de la casa hi passava un tren. Hi ha un museu de dinosaures que es molt interessant. La casa de la Susi està molt aprop de Zurïch,és una ciutat molt gran que fins i tot té tramvies. Les muntanyes més importants de Suïssa són els Alps suïssos en el que podem trobar glacials que són neu congelada. La gent parlava amb alemany i jo no entenia res, però encara me’n en recordo d’algunes paraules. Va ser molt divertit!!!

ROGER VILARDEBÒ DELGADO