Com m’agraden les vacances!
Aquest any vaig anar de vacances a Anglaterra.
Vam marxar de Santa Eugènia de Berga amb dos cotxes perquè no cabíem al cotxe dels meus tiets i van venir els avis amb l’altre cotxe. Quan vam arribar a Barcelona vam haver d’esperar 2 hores abans d’embarcar i 3 hores per arribar a Londres . Després vam agafar les maletes: 2 de grosses, i 1 de mitjana.
Després vam pujar en dos taxis i vam anar a l’hotel que és deia “Visca la marxa”.
Adéu, m’ha agradat molt comentar-vos aquest escrit.
ELOI TIÓ BALDÀ