Archive for maig, 2017

Aprenem a fer paper

0
Com a tancament dels tallers de cuina i d’alfabetització digital, les famílies de la Sínia estem fent paper per tal de preparar el què serà el nostre llibre de receptes; LES RECEPTES DE LA SÍNIA.
Anem cada divendres al Tapís de Vic, una entitat sense ànim de lucre que es dedica a donar feina als joves en risc psicosocial. Allà estem aprenent a fer-nos el paper, les portades del nostre llibre de receptes.

 

IMG_3247

 

 

 

IMG_3249

 

IMG_3426

 

Tómbola solidària 13 de maig

0
El proper dissabte dia 13 de maig l’AMPA de la Sínia organitza una Tómbola Solidària per recollir diners per fer millores als patis de l’escola. Esperem que hi hagui molta participació i que poguem gaudir d’una bona jornada lúdica. I no t’oblidis que… sempre toca!

 

tombola

 

DIA: Dissabte 13/05/17
Hora: de 16.00 a 19.00 h
Lloc: Plaça de la Noguera
US ESPEREM A TOTS!

 

Avui s’ha fet un altre conte….

0
Els infants de l’escola la Sínia han pogut gaudir, altre vegada, d’una estona de contes. Primer han estat les alumnes de l’escola d’adults del Montseny que ens han explicat “de què fa gust la lluna?” i, després, la Pardeep, mare de dos nens de l’escola, ens ha explicat una història típica de la Índia: “el llenyataire honrat”.
Moltes gràcies a tots!

 

IMG_3287

 

IMG_3294

 

 

Go to Top