ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies, us comuniquem que del 3 de novembre de 2014 al 23 de desembre de 2014 tots els centres educatius de Catalunya renovaran els membres del seu Consell Escolar. En la nostra escola correspon renovar dos representats del sector de pares i mares i dos del sector de mestres.

Al suro del vestíbul de l’escola es penjarà un calendari de tot el procés electoral i del llistat complert del cens.

Dates a recordar:

.El 5 de novembre es publicarà el cens electoral (del 5 al 7 de novembre reclamacions).

.Del 5 al 12 de novembre presentació de candidatures del sector pares i mares (les persones interessades poden passar pel despatx).

.El 27 de novembre de 2014 votacions.

Des de l’escola us volem animar a presentar la vostra candidatura per formar part del màxim òrgan de gestió del centre que és el Consell Escolar.

 

Moltes gràcies.

L’equip directiu del centre.

 

 

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CALENDARI D’ACTIVITATS

 

 

SETMANA DEL 27 AL 31 D’OCTUBRE

GRUP

 

LLOC DATA HORA ACTIVITAT
4rt, 5è i 6è

 

 

 

AL PARC DE CAL SANT JUST

 

DIMARTS

28-10-2014

MATÍ AGENTS RURALS:

“Gimcana de rastres”

TOT L’ALUMNAT

 

 

A L’ESCOLA DIVENDRES

31-10-2014

TOT EL DIA Celebració de:

LA CASTANYADA.

Gràcies. L’equip de mestres.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CELEBREM LA CASTANYADA!!!!!

 

Benvolgudes famílies:

El proper divendres 31 d’octubre celebrarem a l’escola la festa de la Castanyada.

El programa d’activitats serà el següent:

  • A les 15.00h  tot l’alumnat de l’escola es trobarà  al pati de primària formant una gran rotllana per rebre a la Castanyera.
  • Acte seguit, tot l’alumnat oferirà a la Castanyera una dansa típica d’aquesta diada.
  • Després, en motiu d’agraïment, els castanyers/es (alumnat de 6è) ens ballaran una dansa típica de la festa amb arranjaments personals.
  • A continuació es repartiran les castanyes, els panellets i els dolços  de tardor, que haurem elaborat a les aules amb molta il·lusió…. amb ajuda de pares i mares. L’AMPA ens convidarà a sucs. Tot seguit, la Castanyera s’acomiadarà i marxarà cap a la muntanya.
  • Un cop s’acabi de berenar, tot l’alumnat anirà cap a les classes.

Recordem que és una festa per l’alumnat de l’escola Pau Casals.

Moltes gràcies: ”La comissió de festes de l’escola Pau Casals”

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CALENDARI D’ACTIVITATS

 

 

SETMANA DEL 20 AL 24 D’OCTUBRE

 

GRUP LLOC DATA HORA ACTIVITAT O TALLER A CÀRREC
CI (1r i 2n) MASQUEFA:

“CRARC” Centre de recuperació d’amfibis i rèptils de Catalunya.

DIMARTS

21-10-2014

 

 

9.00 a 16.30h -Visita guiada.

-Actv. “Descobrim el món dels amfibis i rèptils”.

CRARC
3r ESCOLA DIMARTS

21-10-2014

 

 

9.00 a 10.30h “Conèixer ens ajuda a prevenir”

 

 

Agents rurals.
TOT L’ALUMNAT

 

POLIESPORTIU DIVENDRES

24-10-2014

 

 

15.15h a 16.30h “El Bibliobús es fa amic dels diables”

 

 

Puça espectacles
Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMANDA DE SAMARRETES

Benvolgudes famílies, com ja sabeu el sector de l’Ensenyament continua patint importants retallades. Per aquest motiu volem continuar amb la iniciativa de portar cada dimecres la samarreta groga SOS (Ensenyaments públics de qualitat).
Enguany tornarem a fer una altra comanda com els últims darrers anys. Per això, si esteu interessats/des us passem una graella per cada família per poder participar en aquesta iniciativa.

“QUANTS MÉS SIGUEM MÉS RESSÒ EN FAREM”

Moltes gràcies.
La comunitat educativa del Pau Casals.

NOTA PER FER LA COMANDA:
*El preu inclou l’iva i les despeses de transport.
*Tenir en compte que les talles en general són petites.
*L’import s’haurà d’abonar en el moment d’entrega de la butlleta els dies:
-Dijous 2 d’octubre de 9 a 10h, de 12.30 a 13h i de 16.30 a 17.00h.
-Divendres 3 d’octubre de 9 a 10h, 12.30 a 13h i de 16.30 a 17.00h. A L’ENTRADA DE L’ESCOLA.

INDIQUEU LA QUANTITAT DE SAMARRETES QUE VOLEU DE CADA TALLA.
……………………………………………………………………………………………………………………………

GRAELLA PER FER LA COMANDA DE SAMARRETES PER TALLES
NOM DE LA FAMÍLIA: …………………………………………………………………

NEN/A
2,50 € 3/4 5/6 7/8 9/10 11/12 IMPORT

ADULT
3,00 € S M L XL XXL

ESPECIALS
3,90 € XXXL

Publicat dins de General | Deixa un comentari

REUNIÓ DE MENJADOR

Benvolgudes famílies:
Us convidem a assistir a una reunió informativa sobre el funcionament del menjador pel proper divendres 19 de setembre a les 16.45h a la ludoteca de l’escola.
Recordeu que hi haurà servei d’acollida.

Moltes gràcies.
L’equip directiu del centre.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Iniciem un nou curs escolar!!!!!!!!

Benvolgudes famílies;
En el moment d’iniciar el nou curs 2014-2015, volem donar la més cordial benvinguda a totes les famílies i als nens i les nenes que s’incorporen per primera vegada a la nostra escola. A la resta de famílies us saludem i agraïm la confiança que heu dipositat en el nostre centre fins ara.
Estem segurs de comptar amb la vostra col•laboració i implicació. Entre tots i totes continuarem construint una escola participativa i dinàmica. Així i tot podrem seguir tirant endavant la feina que ens ocupa: l’educació dels vostres fills i filles.
També donem la benvinguda al professorat, a l’equip de monitoratge, al personal d’administració i serveis i altre personal que continuen o s’incorporen de nou al centre.

L’Equip Directiu i tot l’equip de mestres espera comptar amb la vostra col•laboració per fer que l’escola funcioni el millor possible i sigui l’escola que tothom volem.
Poc a poc estem actualizant la pàgina web de l’escola.

Estem a la vostra disposició per qualsevol aclariment i/o informació.
Moltes gràcies.

La Direcció del centre.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PREU DELS LLIBRES DE TEXT i MATERIAL ESCOLAR Curs 2014-15

El primer dia d’escola, 15 de setembre, caldrà que lliureu dos resguards a la persona tutora del/la  vostre/a fill/a: el del pagament de l’import de llibres i el del pagament  del material escolar. Serà condició indispensable lliurar els dos resguards per tal de poder donar els llibres a l’alumnat el primer dia.

L’import dels llibres de text s’ha de fer efectiu entre l’1 de juliol i el 15 de setembre, al nº de compte de l’AMPA ES97 0081 1683 0000 0101 1605 del caixer automàtic del Banc Sabadell i per fer-ho haureu de marcar el següent codi: 147355 . En un dels dos fulls que us donarà el caixer, feu constar el nom de l’alumne i lliureu-lo a la persona tutora del/la vostre/a fill/a el primer dia d’escola. L’altre el conserveu com a comprovant de pagament.

L’import del material escolar (60 euros per alumne) s’ha de fer efectiu entre l’1 de juliol i el 15 de setembre, al nº de compte de l’AMPA ES82 0081 1683 0200 0100 1010 del caixer automàtic del Banc Sabadell i per fer-ho haureu de marcar el següent codi: 144771

Darrera aquest full us adjuntem una graella amb els preus dels llibres , del  material i el codi que s’ha de fer servir en el caixer automàtic per fer el pagament  de cada cosa. La diferència de preus dels llibres de primària varia en funció de si es renoven aquest curs (cicle superior), són de reutilització (cicle mitjà) o de llibres que no són reutilitzables (cicle inicial).

Atenció!  marqueu el codi corresponent a cada concepte (llibres i material).

 No oblideu presentar el resguard dels pagament a inici de curs.

 

Preus llibres i material

Curs 2014-15

LLIBRES

nº de compte de l’AMPA

ES97

0081 1683 0000 0101 1605

Codi 147355

NOTA INFORMATIVA

PREUS (aprox)

SENSE

REUTILITZACIÓ

DE LLIBRES

MATERIAL

nº de compte de l’AMPA 

ES82

0081 1683 0200 0100 1010

Codi 144771

 

P3

 

34,00 €

 

 

X

 

60,00 €

 

P4

 

30,00 €

 

 

 

X

 

60,00 €

 

P5

 

 

 

30,00 €

X

 

60,00 €

CICLE INICIAL

1er i 2n

 

 

 

98,00 €

X

 

 

 

60,00 €

CICLE MITJÀ

3er

 

 

35,00 €

 

 

120,00 €

 

60,00 €

 

4rt

 

 

 

43,00 €

 

128,00 €

 

60,00 €

 

 

CICLE SUPERIOR

5è i 6è

 

 

 

78,00 €

 

 

215,00 €

 

 

60,00 €

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FULL INFORMATIU: FINAL DE CURS

Full informatiu de final de curs.

LLIBRES DE TEXT i MATERIAL ESCOLAR:

En el full annex també hi trobareu tota la informació amb els preus dels llibres i del material escolar de cada cicle educatiu. A partir de l’1 de juliol i fins el 15 de setembre teniu temps per fer els pagaments.

Enguany els llibres de Cicle Superior es renovaran.

Pel que fa a l’agenda de Primària, el seu cost estarà inclòs en l’import dels llibres.

El primer dia del proper curs els vostres fills/es hauran de donar a la tutora els dos  comprovants de pagament del Banc Sabadell (llibres i material).

QUOTA SOCIS AMPA:

També us adjuntem el full per poder fer el pagament anual de la quota de soci que és de 30€ per família. Aquest full emplenat s’ha de deixar a la bústia de l’AMPA que hi ha al vestíbul de l’escola. Aquest pagament s’ha de fer pel caixer automàtic i caldrà deixar el comprovant a la bústia.

 MENJADOR ESCOLAR:

Us adjuntem un full per si voleu fer la inscripció del vostre fill/a al servei de menjador escolar i d’acollida matinal. Cal que deixeu el full emplenat de la inscripció a la bústia del menjador que hi ha al vestíbul de l’escola, abans del 30 de juny. A començament del proper curs es farà una reunió informativa per a tots els usuaris del menjador escolar

Reunió informativa per als pares i mares de l’alumnat de primer de primària:

El dia 9 de setembre a les 17 de la tarda  es farà una reunió informativa del pas  d’educació infantil a primària per a les famílies de l’actual alumnat de P5 i aprofitarem per fer la reunió d’inici de curs. Hi haurà servei d’acollida.

 

INICI DE CURS:

15 DE SETEMBRE, EN JORNADA DE 9 A 12,30 i a la tarda de 3 a 4,30 tant pels alumnes d’Educació Infantil com de Primària.

15 i 16 DE SETEMBRE l’alumnat de P3 farà l’adaptació de 9 a 10.30h i de 11.00 a 12,30h.

A l’inici del nou curs ja rebreu informació més detallada sobre el proper curs.

MATERIAL ESCOLAR:

EDUCACIÓ INFANTIL: cal portar un got de plàstic, la bata, els mitjons antilliscants (per psicomotricitat), una capsa de mocadors, tovalloletes humides i un rotllo de paper de cuina.

PRIMÀRIA: un got de plàstic, la bata per fer plàstica, els mitjons antilliscants i un rotllo de paper de cuina.

-Educació Física:

L’alumnat de Cicle inicial (1r i 2n) ha de portar un necesser.

L’alumnat de Cicle mitjà (3er i 4rt) ha de portar un necesser i una samarreta de recanvi.

-L’alumnat de Cicle superior (5è i 6è) ha de portar un necesser i una samarreta de recanvi el dia que fan classe a l’escola i el dia que fan la classe al poliesportiu

el que necessitin per dutxar-se.

-Educació musical:

Els dies de classe de música l’alumnat de Cicle mitjà i superior ha de portar una flauta.

L’alumnat de 1r haurà de portar una carpeta de 30 fundes transparents.

 EQUIP DIRECTIU

DES DE L’ESCOLA US VOLEM DESITJAR UN

BON ESTIU A TOTHOM!

 Sant LLorenç d’Hortons 20 de juny de 2014

 

 

 

 

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CALENDARI D’ACTIVITATS

 

 

 

 

SETMANA DEL 16 AL 20 DE JUNY

GRUP LLOC DATA HORA ACTIVITAT O TALLER A CÀRREC
ST. SADURNÍ D’ANOIA DILLUNS

16-06-2014

 

MATÍ Visita a l’Institut Intermunicipal Institut i Escola
CM: 3r i 4rt GELIDA DILLUNS

16-06-2014

 

TOT EL DIA Visita al Parc de Bombers Voluntaris i Escola
4rt

 

BASSA GRAN DIMARTS

17-06-2014

 

MATÍ Senyalització de la Bassa Gran Ajuntament i Escola
Primària ST. LLORENÇ D’HORTONS DIJOUS

19-06-2014

 

 

MATÍ PISCINA MUNICIPAL ESCOLA
ED. INFANTIL FONT DE CAL SANT JUST DIJOUS

19-06-2014

 

 

MATÍ JOCS TUTORES
TOTA L’ESCOLA ESCOLA DIVENDRES

20-06-2014

MATÍ ESMORZAR COL.LECTIU EQUIP DE MESTRES

Moltes gràcies. L’equip de mestres.

Publicat dins de General | Deixa un comentari