CALENDARI DE LA CASTANYADA

 

 

 

 

SETMANA DEL 26 AL 29 D’OCTUBRE

GRUP

 

LLOC DATA HORA ACTIVITAT
Ed. Infantil

 

 

 

ESCOLA

 

DIMARTS/DIMECRES MATÍ Elaboració dels panellets.
Cicle Inicial ESCOLA

 

 

DIMECRES

 

MATÍ/TARDA Elaboració dels panellets.
Cicle Mitjà i Superior ESCOLA DIJOUS MATÍ Elaboració de pastissets de tardor
TOT L’ALUMNAT

 

 

ESCOLA DIJOUS

29-10-2015

TOT EL DIA Celebració de:

LA CASTANYADA.

Gràcies. La Comissió de Festes.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

LA CASTANYADA 2015

Benvolgudes famílies:

El proper dijous 29 d’octubre celebrarem a l’escola la festa de la Castanyada.

El programa d’activitats serà el següent:

  • A les 15.00h tot l’alumnat de l’escola es trobarà  al pati de primària formant una gran rotllana per rebre a la Castanyera.
  • Acte seguit, tot l’alumnat oferirà a la Castanyera una dansa típica d’aquesta diada.
  • Després, en motiu d’agraïment, els castanyers/es (alumnat de 6è) ens ballaran una dansa típica de la festa amb arranjaments personals.
  • A continuació es repartiran les castanyes, els panellets i els dolços de tardor, que haurem elaborat a les aules amb molta il·lusió. Els pares i mares col·laboradors/es  ens ajudaran a repartir-los i a fer la torrada de castanyes. L’AMPA ens convidarà a sucs.
  • Un cop s’acabi de berenar, tot l’alumnat anirà cap a les classes.

Recordem que és una festa per l’alumnat de l’escola Pau Casals.

I amb motiu de la celebració de la Castanyada us demanen que, a partir del dimarts 27 d’octubre, els vostres fills/es portin 5 castanyes amb un tall.

Moltes gràcies.

 

Moltes gràcies: ”La comissió de festes de l’escola Pau Casals”

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CALENDARI D’ACTIVITATS

SETMANA DEL 19 AL 23 D’OCTUBRE

GRUP LLOC DATA HORA ACTIVITAT O TALLER A CÀRREC
P4 ESCOLA DILLUNS

19-10-2015

 

9.00h Taller:

“El cuc Vermi”

La Mancomunitat
P3 ESCOLA DILLUNS

19-10-2015

10h Taller:

“Juguem amb els colors”

 

 

La Mancomunitat
P5

 

ESCOLA DIMECRES

21-10-2015

9h Taller:

“Empesca’t la deixalla”

 

 

La Mancomunitat

Gràcies. L’equip de mestres.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

INFORMACIONS GENERALS

Benvolgudes famílies, un cop engegat el nou curs us volem fer arribar un seguit d’informacions que segur que tindran molt d’interès per a tots/es vosaltres.

En primer lloc comunicar-vos que el Departament d’Ensenyament ens ha dotat de 10 hores setmanals de vetlladora per atendre a un alumne d’Ed. Infantil.

L’Ajuntament de St. Llorenç d’Hortons ha posat a la disposició de l’escola una treballadora per realitzar tasques de suport i altres tasques escolars que el centre cregui oportunes, 20 hores setmanals.

La persona que realitzarà de vetlladora i farà les tasques escolars anteriorment esmentades serà la Imma Carreras.

També aprofitarem per informar-nos que el proper 16 de maig de 2016 serà dia festiu tal i com l’ajuntament en ho ha comunicat. Recordeu que aquest dia no estava marcat en el nostre calendari escolar i que ahir es va presentar en el Consell Escolar.

I finalment comunicar-vos que l’escola ha comprat una nova pissarra digital per l’aula de P5 subvencionada en part per l’Ajuntament i per l’AMPA de l’escola.

Moltes gràcies.

La Direcció del centre.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

VENDA DE SAMARRETES GROGUES

Benvolgudes famílies, com ja sabeu el sector de l’Ensenyament continua patint importants retallades. Per aquest motiu volem continuar amb la iniciativa de portar cada dimecres la samarreta groga SOS (Ensenyaments públics de qualitat).

Enguany tornarem a fer una altra comanda com els últims darrers anys. Per això, si esteu interessats/des us passem una graella per cada família per poder participar en aquesta iniciativa.

“QUANTS MÉS SIGUEM MÉS RESSÒ EN FAREM”

Moltes gràcies. La comunitat educativa del Pau Casals.

 

NOTA PER FER LA COMANDA:

*El preu inclou l’iva i les despeses de transport.

*Tenir en compte que les talles en general són petites.

*L’import s’haurà d’abonar en el moment d’entrega de la butlleta els dies:

-Dilluns 5 d’octubre de 9 a 10h, de 12.00 a 13h i de 16.00 a 17.00h.

-Dimarts 6 d’octubre de 9 a 10h, 12.00 a 13h i de 16.00 a 17.00h. A L’ENTRADA DE L’ESCOLA.

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

NOU CURS ESCOLAR 2015-2016

Benvolgudes famílies;

És el moment d’iniciar el nou curs 2015-2016, volem donar la més cordial benvinguda a totes les famílies i als nens i les nenes que s’incorporen a  l’escola.

L’equip de mestres us convida a començar el nou curs escolar amb compromís i il·lusió i continuar enriquint junts el projecte educatiu d’aquesta escola. Entre tots i totes treballarem per fer créixer una escola que formi infants que aprenguin a ser persones competents, que aprenguin a pensar i conèixer, que aprenguin a fer i a viure junts.

També donem la benvinguda a l’equip de monitoratge, al personal d’administració i serveis i altre personal que continuen o s’incorporen de nou al centre.

Aprofitem aquesta circular per comunicar-vos que el divendres 18 de setembre tindrà lloc a l’escola la reunió de funcionament del menjador a les 16:45h amb servei d’acollida subvencionada per l’AMPA.

Estem a la vostra disposició per qualsevol aclariment i/o informació.

Cordialment,

L’Equip Directiu i mestres de l’escola.

 

Gràcies per la vostra col·laboració.

 

“Us desitgem a tots i a totes que tingueu un bon curs.”

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PREU DELS LLIBRES DE TEXT i MATERIAL ESCOLAR Curs 2015-16

El primer dia d’escola, 14 de setembre, caldrà que lliureu dos resguards a la persona tutora del/la  vostre/a fill/a: el del pagament de l’import de llibres i el del pagament  del material escolar. Serà condició indispensable lliurar els dos resguards per tal de poder donar els llibres a l’alumnat el primer dia.

 

L’import dels llibres de text s’ha de fer efectiu entre l’1 de juliol i el 14 de setembre, al nº de compte de l’AMPA ES97 0081 1683 0000 0101 1605 del caixer automàtic del Banc Sabadell o per transferència bancària i per fer-ho haureu de marcar el següent codi: 147355 . En un dels dos fulls que us donarà el caixer, feu constar el nom de l’alumne i lliureu-lo a la persona tutora del/la vostre/a fill/a el primer dia d’escola. L’altre el conserveu com a comprovant de pagament.

 

L’import del material escolar (60 euros per alumne/a) s’ha de fer efectiu entre l’1 de juliol i el 14 de setembre, al nº de compte de l’ESCOLA ES65 0081 1683 0100 0100 6506 del caixer automàtic del Banc Sabadell o per transferència bancària i per fer-ho haureu de marcar el següent codi: 132777

Darrera aquest full us adjuntem una graella amb els preus dels llibres , del  material i el codi que s’ha de fer servir en el caixer automàtic per fer el pagament  de cada cosa. La diferència de preus dels llibres de primària varia en funció de si  són de reutilització (Cicle Mitjà i Cicle Superior) o de llibres que no són reutilitzables (Cicle Inicial).

 

Atenció!  marqueu el codi corresponent a cada concepte (llibres i material).

 No oblideu presentar el resguard dels pagament a inici de curs.

 (Darrera graella  amb els preus).

 

Preus llibres i material

Curs 2015-16

LLIBRES

nº de compte de l’AMPA

ES97

0081 1683 0000 0101 1605

Codi 147355

NOTA INFORMATIVA

PREUS (aprox)

SENSE

REUTILITZACIÓ

DE LLIBRES

MATERIAL

nº de compte de l’ESCOLA 

ES65 0081 1683 0100 0100 6506

 

Codi 132777

 

P3

 

7,00 €

 

 

 

X

 

 

60,00 €

 

P4

 

28,00 €

 

 

 

 

X

 

 

60,00 €

 

P5

 

 

 

28,00 €

 

X

 

60,00 €

CICLE INICIAL

1er

 

 

 

70,00 €

 

 

X

 

 

 

60,00 €

2n

 

 

 

90,00 €

 

X

60,00 €
CICLE MITJÀ

3er

 

 

20,00 €

 

 

120,00 €

 

60,00 €

 

4rt

 

 

 

28,00 €

 

128,00 €

 

 

60,00 €

 

 

CICLE SUPERIOR

5è i 6è

 

    55,00 €

 

215,00 €

 

 

60,00 €

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FULL INFORMATIU DE FINAL DE CURS

 LLIBRES DE TEXT i MATERIAL ESCOLAR:

En el full annex també hi trobareu tota la informació amb els preus dels llibres i del material escolar de cada cicle educatiu. A partir de l’1 de juliol i fins el 14 de setembre teniu temps per fer els pagaments.

El curs vinent el Projecte de Reutilització de llibres de l’escola subvencionarà les agendes d’Ed. Infantil i les de Primària i les llicències digitals de les àrees de Llengua Catalana, Llengua Castellana, Matemàtiques i Coneixement del Medi Natural i Social del Cicle Superior.

El primer dia del proper curs els vostres fills/es hauran de donar al tutor/a els dos  comprovants de pagament del Banc Sabadell (llibres i material).

 

QUOTA SOCIS AMPA:

També us adjuntem el full per poder fer el pagament anual de la quota de soci que és de 30€ per família. Aquest full emplenat s’ha de deixar a la bústia de l’AMPA que hi ha al vestíbul de l’escola. Aquest pagament s’ha de fer pel caixer automàtic o per transferència bancària i caldrà deixar el comprovant a la bústia.

 

MENJADOR ESCOLAR:

Us adjuntem un full per si voleu fer la inscripció del vostre fill/a al servei de menjador escolar, d’acollida matinal i de tarda. Cal que deixeu el full emplenat de la inscripció a la bústia del menjador que hi ha al vestíbul de l’escola, abans del 30 de juny. A començament del proper curs es farà una reunió informativa per a tots els usuaris del menjador escolar

 

Reunió informativa per als pares i mares de l’alumnat de primer de primària:

El dia 8 de setembre a les 17 de la tarda  es farà una reunió informativa del pas  d’educació infantil a primària per a les famílies de l’actual alumnat de P5 i aprofitarem per fer la reunió d’inici de curs. Hi haurà servei d’acollida.

 

INICI DE CURS:

14 DE SETEMBRE, EN JORNADA DE 9 A 12,30 i a la tarda de 3 a 4,30 tant pels alumnes d’Educació Infantil com de Primària.

14 i 15 DE SETEMBRE l’alumnat de P3 farà l’adaptació de 9 a 10.30h i de 11.00 a 12,30h.

A l’inici del nou curs ja rebreu informació més detallada sobre el proper curs.

MATERIAL ESCOLAR:

EDUCACIÓ INFANTIL: cal portar una bossa amb roba de recanvi (per a P3 i P4), un got de plàstic, la bata, els mitjons antilliscants (per psicomotricitat), una capsa de mocadors, tovalloletes humides i un rotllo de paper de cuina.

PRIMÀRIA: un got de plàstic, la bata per fer plàstica, els mitjons antilliscants i un rotllo de paper de cuina.

Educació Física:

L’alumnat de Cicle inicial (1r i 2n) ha de portar un necesser.

L’alumnat de Cicle mitjà (3er i 4rt) ha de portar un necesser i una samarreta de recanvi.

-L’alumnat de Cicle superior (5è i 6è) ha de portar un necesser i una samarreta de recanvi el dia que fan classe a l’escola i el dia que fan la classe al poliesportiu

el que necessitin per dutxar-se.

Educació musical:

Els dies de classe de música l’alumnat de Cicle mitjà i superior ha de portar una flauta.

L’alumnat de 1r haurà de portar una carpeta de 30 fundes transparents.

L’alumnat de 3r a 6è ha de portar una carpeta separadora.

 

EQUIP DIRECTIU

DES DE L’ESCOLA US VOLEM DESITJAR UN

BON ESTIU A TOTHOM!

 

 

                                 

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

DIJOUS 18 I DIVENDRES 19 DE JUNY

Benvolgudes famílies,

Us informem de les activitats que farem els dies 18 i 19 de juny com a cloenda del curs:

El dijous, dia 18 de juny:

  • L’alumnat d’E.Infantil farà una sortida al Parc de Cal Sant Just. Hauran de portar l’esmorzar dins d’una motxilla petita, amb aigua i una gorra pel sol. A part, dins d’una bossa de plàstic unes xancletes i una samarreta.
  • L’alumnat de Primària anirà una estona a la piscina municipal, en dos torns. Cal que portin tovallola, xancles i banyador . Han de portar esmorzar, esmorzarem a l’escola abans d’anar-hi.

 

El divendres, dia 19 de juny: Ed. Infantil i Primària:

  • Farem un esmorzar de comiat grans i petits junts, l’escola convidarà a entrepans i l’AMPA a begudes. No cal portar esmorzar.

 

NOTA IMPORTANT

A partir del divendres 12 de juny a la tarda les famílies de PRIMÀRIA i d’ ED. INFANTIL poden apuntar-se a les graelles que penjarem al suro de l’entrada de l’escola per fer les entrevistes de fi de curs del dilluns 22 i dimarts 23 de juny.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FESTA DE FI DE CURS

Benvolgudes famílies:

Ja s’acosta el final de curs i com cada any ho volem celebrar amb vosaltres.

El proper divendres 12 de juny ens trobarem tots plegats al pavelló del poble.

L’horari de les diferents activitats és el següent:

  • 17:40 – Infants al pavelló
  • 18:00 – Obertura de portes a les famílies pel carrer Catalunya
  • Tenint en compte el nombre de seients de les grades, les famílies de 6è i els seus acompanyants hauran de seure en cadires a la pista.
  • 18:15 – Presentació i inici de les actuacions.

Odre d’actuacions:  6è   P3   P4     P5     1r      2n     3r      4t      5è

  • Tot seguit: l’alumnat de 6è llegirà una carta de comiat.
  • Comiat de l’alumnat de 6è per part de l’escola.
  • 19:30: Tutores i alumnat faran rotllanes per cursos a la Plaça Europa. Els podreu passar a recollir avisant a les tutores.
  • Inici portes obertes a les aules i altres espais de l’escola i al pati de primària inici de diferents tallers (Secció esportiva i Casal de Joves).
  • 20:30: Fi portes obertes
  • 21:00: Sopar al pavelló
  • NOTA:

*Recordeu que cal portar els vostres fills/es a la porta del pavelló a les 17.40h per l’entrada de la plaça Europa.

*Per poder fer un dels tallers necessitarem que porteu de casa ampolles d’aigua buides de qualsevol mida (es deixaran al vestíbul de l’escola al llarg de la setmana del 8 al 12 de juny).

 

Moltes gràcies.

La Direcció de l’escola.

Publicat dins de General | Deixa un comentari