LLIBRES DE TEXT i MATERIAL ESCOLAR:
En el full annex també hi trobareu tota la informació amb els preus dels llibres i del material escolar de cada cicle educatiu. A partir de l’1 de juliol i fins el 12 de setembre teniu temps per fer els pagaments.
El curs vinent el Projecte de Reutilització de llibres de l’escola subvencionarà les agendes d’Ed. Infantil i les de Primària i les llicències digitals de les àrees de Llengua Catalana, Llengua Castellana, Matemàtiques i Coneixement del Medi Natural i Social del Cicle Superior.
El primer dia del proper curs els vostres fills/es hauran de donar al tutor/a els dos comprovants de pagament del Banc Sabadell (llibres i material).
QUOTA SOCIS AMPA:
També us adjuntem el full per poder fer el pagament anual de la quota de soci que és de 30€ per família. Aquest full emplenat s’ha de deixar a la bústia de l’AMPA que hi ha al vestíbul de l’escola. Aquest pagament s’ha de fer pel caixer automàtic o per transferència bancària i caldrà deixar el comprovant a la bústia.
MENJADOR ESCOLAR:
Us adjuntem un full per si voleu fer la inscripció del vostre fill/a al servei de menjador escolar, d’acollida matinal i de tarda. Cal que deixeu el full emplenat de la inscripció a la bústia del menjador que hi ha al vestíbul de l’escola, abans del 30 de juny. A començament del proper curs es farà una reunió informativa per a tots els usuaris del menjador escolar
La reunió d’inici de curs del MENJADOR es farà el 7 de setembre a les 18.30h.
Reunió informativa per als pares i mares de l’alumnat de primer de primària:
El dia 7 de setembre a les 17 de la tarda es farà una reunió informativa del pas d’Educació Infantil a Primària per a les famílies de l’actual alumnat de P5 i aprofitarem per fer la reunió d’inici de curs. Hi haurà servei d’acollida.
També aprofitarem aquest dia per fer la reunió d’inici de curs del MENJADOR a les 18.30h.
INICI DE CURS:
12 DE SETEMBRE, EN JORNADA DE 9 A 12,30 i a la tarda de 15 a 16,30 tant pels alumnes d’Educació Infantil com de Primària.
12 i 13 DE SETEMBRE l’alumnat de P3 farà l’adaptació de 9 a 10.30h i de 11.00 a 12,30h.
A l’inici del nou curs ja rebreu informació més detallada sobre el proper curs.
MATERIAL ESCOLAR:
EDUCACIÓ INFANTIL: cal portar una bossa amb roba de recanvi (per a P3 i P4), un got de plàstic, els mitjons antilliscants (per psicomotricitat), una capsa de mocadors, tovalloletes humides i un rotllo de paper de cuina.
Pel que fa a les bates: P3: amb goma als punys i sense botons;
: P4: amb botons.
PRIMÀRIA: un got de plàstic, la bata per fer plàstica, els mitjons antilliscants i un rotllo de paper de cuina.
L’alumnat de 3r a 6è ha de portar una carpeta separadora.
–Educació Física:
L’alumnat de Cicle inicial (1r i 2n) ha de portar un necesser.
L’alumnat de Cicle mitjà (3er i 4rt) ha de portar un necesser i una samarreta de recanvi.
-L’alumnat de Cicle superior (5è i 6è) ha de portar un necesser i una samarreta de recanvi el dia que fan classe a l’escola i el dia que fan la classe al poliesportiu
el que necessitin per dutxar-se.
–Educació Musical:
Els dies de classe de música l’alumnat de Cicle mitjà i superior ha de portar una flauta.
L’alumnat de 1r haurà de portar una carpeta de 30 fundes transparents.
EQUIP DIRECTIU
DES DE L’ESCOLA US VOLEM DESITJAR UN
BON ESTIU A TOTHOM!