FULL INFORMATIU DE FINAL DE CURS

LLIBRES DE TEXT i MATERIAL ESCOLAR:

En el full annex també hi trobareu tota la informació amb els preus dels llibres i del material escolar de cada cicle educatiu. A partir de l’1 de juliol i fins el 12 de setembre teniu temps per fer els pagaments.

El curs vinent el Projecte de Reutilització de llibres de l’escola subvencionarà les agendes d’Ed. Infantil i les de Primària i les llicències digitals de les àrees de Llengua Catalana, Llengua Castellana, Matemàtiques i Coneixement del Medi Natural i Social del Cicle Superior.

El primer dia del proper curs els vostres fills/es hauran de donar al tutor/a els dos  comprovants de pagament del Banc Sabadell (llibres i material).

 

QUOTA SOCIS AMPA:

També us adjuntem el full per poder fer el pagament anual de la quota de soci que és de 30€ per família. Aquest full emplenat s’ha de deixar a la bústia de l’AMPA que hi ha al vestíbul de l’escola. Aquest pagament s’ha de fer pel caixer automàtic o per transferència bancària i caldrà deixar el comprovant a la bústia.

 

MENJADOR ESCOLAR:

Us adjuntem un full per si voleu fer la inscripció del vostre fill/a al servei de menjador escolar, d’acollida matinal i de tarda. Cal que deixeu el full emplenat de la inscripció a la bústia del menjador que hi ha al vestíbul de l’escola, abans del 30 de juny. A començament del proper curs es farà una reunió informativa per a tots els usuaris del menjador escolar

La reunió d’inici de curs del MENJADOR es farà el 7 de setembre a les 18.30h.

 

Reunió informativa per als pares i mares de l’alumnat de primer de primària:

El dia 7 de setembre a les 17 de la tarda  es farà una reunió informativa del pas  d’Educació Infantil a Primària per a les famílies de l’actual alumnat de P5 i aprofitarem per fer la reunió d’inici de curs. Hi haurà servei d’acollida.

També aprofitarem aquest dia per fer la reunió d’inici de curs del MENJADOR a les 18.30h.

 

 

 

INICI DE CURS:

12 DE SETEMBRE, EN JORNADA DE 9 A 12,30 i a la tarda de 15 a 16,30 tant pels alumnes d’Educació Infantil com de Primària.

12 i 13 DE SETEMBRE l’alumnat de P3 farà l’adaptació de 9 a 10.30h i de 11.00 a 12,30h.

A l’inici del nou curs ja rebreu informació més detallada sobre el proper curs.

 

 

MATERIAL ESCOLAR:

EDUCACIÓ INFANTIL: cal portar una bossa amb roba de recanvi (per a P3 i P4), un got de plàstic, els mitjons antilliscants (per psicomotricitat), una capsa de mocadors, tovalloletes humides i un rotllo de paper de cuina.

Pel que fa a les bates: P3: amb goma als punys i sense botons;

: P4: amb botons.

PRIMÀRIA: un got de plàstic, la bata per fer plàstica, els mitjons antilliscants i un rotllo de paper de cuina.

L’alumnat de 3r a 6è ha de portar una carpeta separadora.

Educació Física:

L’alumnat de Cicle inicial (1r i 2n) ha de portar un necesser.

L’alumnat de Cicle mitjà (3er i 4rt) ha de portar un necesser i una samarreta de recanvi.

-L’alumnat de Cicle superior (5è i 6è) ha de portar un necesser i una samarreta de recanvi el dia que fan classe a l’escola i el dia que fan la classe al poliesportiu

el que necessitin per dutxar-se.

Educació Musical:

Els dies de classe de música l’alumnat de Cicle mitjà i superior ha de portar una flauta.

L’alumnat de 1r haurà de portar una carpeta de 30 fundes transparents.

 

 

EQUIP DIRECTIU

 

 

DES DE L’ESCOLA US VOLEM DESITJAR UN

BON ESTIU A TOTHOM!

 

 

                                 

 

 

 

 

 

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà