ADÉU AMICS

0

Hola som el Jaziel i Silvia.

aquest serà el ultim comentari que farem.

adéu.

L’últim article

0

Hola som l’Andrea i el Sergi ens a agradat molt parlar per el bloc amb vosaltres. jo l’Andrea aquest estiu aniré a Pals a passar l’estiu sense.
I jo el Sergi aniré a passar l’estiu a Calella de Palafrugell.

ADÉU

0

HOLA, AQUEST  ES L’ULTIM  ARTICLE  QUE FAREM, PER AIXO US  VULL DIR ADÉU  I QUE US VAGI MOLT BÉ  L’ INSTITUT.  😉

Adéu

0

Hola mai més tornarem a parlar-nos, jo aniré al  Balmes.

Adéu .

l’últim article

0

hola soc el Toni. jo al estiu n’hem vaig a Francia, a un parc aquàtic XD espero que vosaltres os lo passis bien pero me despido adewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

ADÉU!

0

Avui és l’últim dia que entrarem al bloc. M’ha agradat molt parlar amb vosaltres. També em va agradar molt conèixer-vos quan vau venir, hauria estat bé repetir-ho.

Així que ADÉÉÉÉÉU! Passeu-vos-ho bé i sobretot bones vacances!

adeu

0

sabeu el dia 21 se acabar l’escola  i serà lo  millor  del mon serà lo mes guay del mon molt adéu que us vagin be les vacances ens trobarem a faltar adéu

ADÉU!

0

Sóm la Monica i el Jan i ens voliem acomiadar de vosaltres perque aquest es el ultim article que farem. adeeeeeeu!! que tingueu una bona vida <3 (corazon)

ADÉU!!

0

Sóc la Guida i m’ha agradat molt parlar amb vosaltres.

Espero tornar-vos a veure algún dia.

adéu gràcies!!!

JA S’ACABA EL CURS I JA NO EN PARLAREM MES

0

Adeu bons amics de escola veïna ja no ens podrem parlar mes.
dic adeu especial ment a tots els cracs d’escacs de la vostra classe a aquell “crak” amb el que vaig jugar.