Monthly Archives: novembre 2009

Anem d’excursió a l’Arborètum!

Ja ha arribat la tardor!  Les fulles cauen, el vent bufa, els arbres diuen que canvien de color…  i alguns donens uns fruits propis d’aquesta estació: les castanyes, els caquis, les figues, les cireres d’arboç, els pinyons per fer els panellets… Per  comprovar que tot això és ben cert,  hem anat d’excursió a l’Arborètum i mireu, mireu quina passejada més interessant hem fet.

Benvinguts al Bloc d’Educació Infantil!

Benvolguts pares i mares!

Us presentem el nostre bloc d’infantil, on  podreu veure per un “forat” alguenes de les experiències de la pràctica diària dels vostres fills.  Volem compartir les vivències, emocions i diferents situacions que no quedem reflectides ni amb paper, ni amb paraules. Esperem us agradi i gaudiu d’aquesta nova iniciativa.