Aquí teniu un esquema-resum dels factors psicològics implicats en el procés d’ensenyament-aprenentatge des de la Concepció constructivista.
Factors implicats en procés d’E-A (concepcio-constructivista)
Aquí teniu un esquema-resum dels factors psicològics implicats en el procés d’ensenyament-aprenentatge des de la Concepció constructivista.
Factors implicats en procés d’E-A (concepcio-constructivista)
Aquí teniu un bon exemple en format de vídeo (clip musical) dels recursos d’educació infantil per a l’ensenyament i aprenentatge de la comunicació i l’expressió rítmico-musical. Al web http://www.totsona.com podeu trobar materials interessants per a descarregar-vos o adquirir, amb consells de cançons per edats i centres d’interès, a més de fitxes per a realitzar activitats complementàries. Un material que a més és actualitzat i que podeu compartir amb altres membres de la comunitat educativa.
[slideshare id=4620004&doc=presentacioeportfolib-100626061838-phpapp01]
Tenim a l’abast un ampli ventall de tecnologies de la informació i la comunicació, però les utilitzem adequadament? Ens comuniquem més i millor? Estem realment connectats o desconnectats?