Segur que ets nou per aquí i segur que dels primers! Jo tampoc fa gaire temps que passo per aquí, però l’ambient m’agrada i m’ha dit un ocellet que mica en mica, aquest espai acabarà fent patxoca.
M’agradaria penjar uns quadres amb fractals o imatges on s’insinuï la proporció àuria i afegir uns gerros de disseny propi. Allà al fons m’agradaria posar-hi un bufet lliure de formació, on els tastaolletes puguin trobar tutorials i projectes d’Arduino, Scratch, disseny 3D i electrónica.
Per altra banda, m’agradaria aprofitar una de les pàgines d’aquest bloc per parlar de mi i una altra per anar posant-vos al dia de les coses que van passant a la meva aula.
Ja sé que encara no ens coneixem, però segur que tenim una cosa en comú: Gaudim experimentant. Aquella coïssor al cervell quan tens una idea que té bona pinta, l’expectativa a l’estomac i rere les orelles, la respiració continguda en el moment clau i el dolç nèctar de la satisfacció corrent per les venes juntament amb les hormones que el teu cervell segrega per recompensar-te.
Aquestes hormones de moment encapçalen el bloc. M’agradaria tenir-les presents sempre que escrigui i publiqui continguts. També desitjo que, amb el temps, corrin per les venes dels meus alumnes i si m’hi ajudes, per les teves, perquè si ho compartim, creixem junts!