Monthly Archives: juny 2008

Uniting Through Legends, segell de qualitat i ús del xat

unitingthrulegends.png

La Cristina Grau del CEIP Ramon Macip-Dolors Granés comparteix amb nosaltres una reflexió que ens fa entendre perquè un projecte curt, Uniting through Legends, acaba d’aconseguir el novè segell de qualitat eTwinning català, segon per a aquesta professora.

El projecte consistia en escriure, il·lustrar i posar música a llegendes que l’alumnat seleccionava. Cada presentació era responsabilitat de tres centres: Un centre s’ocupava del text, un altre dels dibuixos i el tercer era responsable de posar música a la presentació. Tota la seva feina es troba en el TwinSpace. Hi han participat 7 centres europeus. Els nens i nenes catalans són de 5è.

Continue reading

YMCA i eTwinning

etwinning_ymca.png

Els Village People ens van fer ballar i cantar a finals dels anys 70 i ens van acostumar a una innovadora estètica i forma d’entendre el món.

L’alumnat del CEIP Ramon-Macip Dolors Granés, entusiasta i treballador com el seu professorat, ens ha fet arribar aquest arxiu de so. Fent servir la música de la famosa cançó YMCA el seua socis italians han creat la seva pròpia lletra per parlar dels avantatges d’eTwinning i saludar als seus associats; els alumnes portuguesos han fet els arrengaments i l’alumnat català s’ha encarregat de cantar-la.

La cançó reflecteix un entusiasme contagiós al que ja ens té acostumats aquesta escola, que no deixa de sorprendre’ns a tots amb la seva capacitat d’integrar les TAC i fer del dia a dia a l’aula una aventura increïble.

Moltes gràcies per compartir el seu entusiasme amb nosaltres!

twinning_compress.mp3