D’aquesta manera s’inicia el bloc de 4t d’ESO, pensat com a espai de participació en l’assignatura d’educació ètico cívica.
L’objectiu d’aquest bloc és cercar, entre tots, línies de diàleg que mostrin la pluralitat de la nostra societat.
Endavant, aquest és el nostre repte!

Si us plau, deixeu un comentari amb una salutació i dient què espereu de l’assignatura. GRÀCIES!
Sigueu constants en el treball! 😉
Per fi he entrat!
Pues espero que sigui una assignatura amena i que poguem treballar temes interesants.
Un petó, Montse.
mola
hola a tots,aquest any es un bon començament de curs i espero que hu sigui durant el curs.
Perquè crec que aquesta és una assignatura que ens pot fer crèixer com a persones! Perquè sigui així!
1 petonet ben fort Montse! 🙂
hola a tots,aquest any es un bon començament de curs i espero que hu sigui durant el curs.
U peto a tots.
que pasada un blog neeeeeeeeeeng
espero que sigui xaxi
pos na a curra
i a ser etics
una abraçada montse bueno ya eso
hola Montse, espero que ens ho pasem molt bè en aquesta asignatura i que ens divertim molt!!!
adeu, un peto:)
Hola 🙂
Doncs espero que sigui una assignatura que a part d’aprendre i treure’n molts coneixements sigui divertida, que crec que aixi serà.
Un petó!
alfonso k ruk -.-
Holaa. Penso que ens ho passarem molt bé fent servir aquest bolg,i que és molt pràctic i pot ser molt divertit.
un petó.
Això em fa una mica de por. Espero tractar temes d’interès general, sense cap tipus de posicionament.
hola montse espero que puc prende mol amb els meus companys moltes petonesssssssss
males persones e ee ee e e
hola! espero que aquet treball no costi massa…i que sigui una manera divertida de fer clase…espero 😀
don jose no seas garlaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
jijajija
don jose no seas garlaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
jijajija
gañaaaaaaaaaaaaaaaaaaanjeje arriba michael jackson
passo al rey
HOOOOOOOOOOOOOOLA! bueno fins a la próxima.
jo creo que me va gustar fe este treball de recerca besitosssssssssss montse e buena sorte en la vida ok un peto
montseee 🙂
mol wpa la web eee
i k consti k me le mirat
enga espero k ls clases siguin divertides com ara…jejej
Hola! M’ha agradat la idea del blog perquè així serà més amè treballar ètica. Espero que tot vagi bé i ens divertim opinant i debatent.
Hola a tothom!!!
Espero q aquesta manera de treballar l’assignatura tan innovadora sigui efectiva i amena al mateix temps.
espero k ons o pasem molt b i k ens pois molt bona nota e monse
muahahahahahahahahahah
no saeais PELOTAS y ya sabeis a ke me refiero