Primers dies

Hola a tots i a totes!!

Aquests dies hem estat coneixent la classe, hem jugat a diversos jocs i joguines i a més a més hem realitzat una gimcana per conèixer tots els racons que hi ha al pati de la nostra escola.

Aquí us deixem una mostra d’algunes de les fotografies.

Tutores de 1r

Sortides de projecte

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, portem força temps treballant en els projectes. Hem après moltes coses, tot aprofundint en els diferents aspectes que volíem saber. Com a part d’aquest aprenentatge, hem realitzat unes sortides específiques del nostre projecte per tal d’aprendre una mica més tot gaudint. A continuació, us deixem les fotografies de les sortides que vam realitzar:

Museu de Ciències Naturals de Barcelona (Coales)

Centre de Recuperació d’Animals Marins (Animals Marins)

Theatre: the farm

Hello famílies!

Aquest dilluns 18 de gener la companyia IPA va venir a l’escola a representar-nos l’obra “THE FARM”. De la mà de l’Old Macdonald vam descobrir els diferents animals de la seva granja i els sons que feia cadascú!

Ens ho hem passat molt i molt bé i per a que pugueu veure un tastet de l’obra, us pengem un seguit de fotos i de vídeos.

Esperem que us agradi!

Coales i animals marins.

Christmas songs

Hello families!

Aquest mes de desembre les nenes i nens de P5 hem treballat una mica el “Christmas” tot aprenent la cançó d'”SNOWFLAKE” i una mica la de “S-A-N-T-A”.

Aquí teniu els links per si les voleu cantar a casa.

Els i les mestres de P5 us desitgem unes molt bones vacances!