L’evolució de l’art a través dels temes.Projecte interdisciplinar.

Us heu plantejat mai com un mateix tema ha anat evolucionant artísticament a través del temps?
Aquí us deixem un petit tastet audiovisual, on expliquem diferents estratègies i recursos plàstics que han caracteritzat diverses èpoques històriques.

Publicat dins de 3rESO | Etiquetat com a , , , , , , , , | 1 comentari

2nESO. ACCIÓ REACCIÓ 2017

El projecte acció reacció és un treball que hem fet els alumnes de 2n d’ESO, on havíem de poder transmetre un succés i la seva conseqüència. Els diferents grups ens hem encarregat de crear un guió, un storyboard i fer fotografies amb les quals hem editat un vídeo.
Vam ser nosaltres qui vam concretar quins seríen els criteris d’avaluació com afegir un mínim de 20 fotografies o utilitzar 5 recursos audiovisuals. Us en deixem una mostra.

Publicat dins de 2n ESO, General, PEMAC | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Descripcions Visuals 1r d’ESO

Aquest 2n trimestre hem realitzat una série de tasques, que ens han ajudat a crear un projecte final sobre varies descripcions visuals dels nostres companys de classe. Aquesta activitat l´hem el·lavorat gràcies a diferents programes.
La feina, l’hem feta amb molta energia, ja que ens ha quedat molt bonica gracies l’ajutde la nostre professora d’aquesta materia.

ACCIÓ REACCIÓ. 2nESO 2016

Hola, navegadors,

Tornem a ser els alumnes de 2n d’ ESO. Aquest cop us presentem alguns dels nostres projectes d’acció reacció, en els quals havíem de presentar una consecució d’imatges en forma de vídeo utilitzant recursos i efectes audiovisuals. El nostre objectiu era ser capaços de transmetre una idea a partir de les imatges fotografiades per nosaltres.

El procés ha estat escriure una idea, planificar les fotografies que havíem de fer a través de l’storyboard, editar-les amb el Gimp i després plasmar-ho tot en forma de pel·lícula acompanyant-la amb música i sons, que van reforçar la nostra historieta.

Publicat dins de 2n ESO, Alumnes, PEMAC | Deixa un comentari

DESCRIPCIÓ DE TARDOR 2nESO

Benvolguts bloggers,

A continuació, us presentem les nostres descripcions de Tardor treballades des de català,VIP, Pemac, música i història de les religions. El nostre objectiu és crear un vídeo descriptiu, a partir d’una seqüenciació d’imatges que acompanyin el text escrit prèviament. Desprès de fer les fotografies, retocar-ne algunes, seleccionar una música adient i editar-ho tenint en compte el ritme…

Aquest és el nostre resultat!!!

Publicat dins de 2n ESO | Etiquetat com a | Deixa un comentari

DESCRIPCIONS VISUALS 1rESO /2015

Hola, us presentem algunes de les nostres descripcions visuals. Un projecte treballat des de català i PEMAC, amb l’objectiu de ser capaços de descriure a través del llenguatge visual, de la mateixa manera que ho fem amb el llenguatge escrit.

Els passos a seguir han estat:

1. Descriure física i psíquicament un company/a.

2. Planificar les fotografies que utilitzarem per descriure visualment el nostre company/a. Storyboard.

3. Fer les fotografies, segons la planificació feta.

4. Retocar les fotografies segons les necessitats del nostre projecte ( amb el programa GIMP).

5. Edició amb moviemaker.

Esperem que les disfruteu molt !!!

Publicat dins de 1r ESO, PEMAC | Deixa un comentari

ANIMACIONS D’UN MITE ROMÀ 2nESO

Aquí teniu una mostra del treball que els alumnes de 2n d’ ESO hem estat realitzant sobre animacions dels mites Romans.

L’ animació ha estat molt divertida i a la vegada bastant complicada, ja que les pautes han estat molt específiques i particulars (redacció en anglès i català, imatges, paisatge, investigació social…).

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Imatge de previsualització de YouTube[/youtube]

Publicat dins de 2n ESO, Alumnes, PEMAC | Deixa un comentari

URBAN ART

We’re  the students of 2nd ESO and more going to present you our projects made in English of some monuments, graffitis and sculptures that we find in our city: Granollers.

Publicat dins de 2n ESO, Alumnes | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

ACCIÓ REACCIÓ. 2n ESO

Hola, aquí us deixem els nostres vídeos, d’aquest any, sobre el projecte Acció Reacció. Aquest treball tracta de transmetre, només amb imatges, una acció i una reacció al receptor sense necessitat d’un text escrit o oral. Aquest és el pas previ a la creació d’imatges en moviment (animació).

Desitgem que us agradin.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Publicat dins de 2n ESO, General, PEMAC | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

2n d’ESO. Projectes relats d’art

Som els alumnes de 2n d’ESO i des del projecte del centre (PEMAC) i Visual i Plàstica, hem fet la nostre petita aportació al projecte del museu de Granollers ” Relats d’art”.

Per començar a elaborar aquest treball, vam anar a visitar el museu de Granollers, a veure l’exposició ”Mirades i diàlegs”, en aquesta exposició ens vam basar en dos quadres: el primer de la Susy Gómez i l’altre de Perejaume.

Un cop a classe vam iniciar el procés de creació d’un vídeo, on havíem d’expressar el que sentíem davant d’un quadre. Aquest procés de creació constava d’un treball teòric previ que finalitzava amb la creació d’un vídeo.

Aquí us deixem un tastet dels nostres treballs.

Imatge de previsualització de YouTubeImatge de previsualització de YouTubeImatge de previsualització de YouTubeImatge de previsualització de YouTube

Publicat dins de 2n ESO, Alumnes, PEMAC | Etiquetat com a | Deixa un comentari