Particula de Higgs

A favor de la conscienciació ambiental

El Col·legi L’Estel va participar amb els alumnes de 3r i 4rt d’ESO al Concurs Escolar Europeu de redacció de guions Eur-Oceans 2008. Aquest concurs consistia en elaborar un guió audiovisual on quedes reflectit els efectes de la contaminació en els ecosistemes marins.La nostra escola va ser la guanyadora de la selecció espanyola amb l’audiovisual: “3 lliçons dels joves als adults” i va quedar finalista en la fase de la selecció Europea on només van arribar vuit escoles. ENHORABONA!

Fem ciència!

El proper divendres 25 de maig a les 15.00 h els alumnes de 3r d’ESO exposaran a la classe totes les seves experiències científiques. Recordeu que cada experiència ha d’anar acompanyada del seu informe científic. Molta sort!

Publicat dins de 3r d'ESO | Deixa un comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari