ELS POLLETS
Els dilluns després de treballar el traç fem Música amb la Susana.
Els dimarts treballem els noms dels nens de la classe i a la tarda fem Tallers de plàstica intergrupals.
Els dimecres treballem per projectes. Que bé ens ho passem!
Els dijous movem el cos a Psicomotricitat amb l’Olga. I a la tarda amb en Josep Manel anem a fer PEMAC a la sala d’ordinadors.
Els divendres al matí anem a la piscina amb tots els nens de l’Educació Infantil i a la tarda fem Anglès amb l’Encarna.
ELS DOFINS
Els dilluns al matí treballem la lectoescriptura i els nombres. A la tarda fem Anglès amb l’Encarna.
Els dimarts al matí cantem i ballem amb la Susana i a la tarda fem Tallers de plàstica intergrupals.
Els dimecres al matí movem el cos amb en Josep Manel a Psicomotricitat i a la tarda fem el treball per projectes.
Els dijous al matí amb en Josep Manel anem a fer PEMAC a la sala d’ordinadors. A la tarda fem el treball per projectes.
Els divendres al matí anem a la piscina de les Franqueses. A la tarda fem el treball per projectes.
ELS LLEONS
Els dilluns després de llegir fem Música amb la Susana i quan acabem anem a fer PEMAC a la sala d’ordinadors amb l’Encarna. A la tarda treballem per projectes.
Els dimarts juguem amb els nombres i fem Anglès amb l’Encarna. A la tarda fem Tallers de plàstica intergrupals.
Els dimecres al matí treballem l’escriptural i a la tarda fem el treball per projectes.
Els dijous al matí fem nombres i lletres. A la tarda movem el cos amb l’Encarna.
Els divendres al matí anem tots plegats a la piscina a aprendre a nedar. A la tarda fem el treball per projectes.