Ahir, dijous 28 de maig, els alumnes de l’Educació Infantil vam anar d’Excursió al Museu AGBAR de Cornellà.
Vam fer arribar l’aigua d’un riu a través d’una màquina, canonades, un dipòsit… a casa!! Quina experiència més divertida!!
Ahir, dijous 28 de maig, els alumnes de l’Educació Infantil vam anar d’Excursió al Museu AGBAR de Cornellà.
Vam fer arribar l’aigua d’un riu a través d’una màquina, canonades, un dipòsit… a casa!! Quina experiència més divertida!!