Dimecres de Cendra vam anar a la sala d’actes de l’escola a enterrar la nostra sardina. Més tard vam gaudir de la xocolatada! Mmm… qué bona! 😮
Enterrament de la sardina
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.