Arxiu mensual: febrer de 2013
Enterrament de la sardina
Dimecres de Cendra vam anar a la sala d’actes de l’escola a enterrar la nostra sardina. Més tard vam gaudir de la xocolatada! Mmm… qué bona! 😮
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Dijous Gras
Per celebrar el dijous Gras al matí vam menjar entrepà de truita o botifarra d’ous i a la tarda no va faltar la coca de llardons! 😮
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Carnaval
Mireu que divertits estem amb les carotes de la nostra mascota!!!
Publicat dins de General
Deixa un comentari