Arxiu mensual: febrer de 2013

Enterrament de la sardina

Dimecres de Cendra vam anar a la sala d’actes de l’escola a enterrar la nostra sardina. Més tard vam gaudir de la xocolatada! Mmm… qué bona! 😮

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Dijous Gras

Per celebrar el dijous Gras al matí vam menjar entrepà de truita o botifarra d’ous i a la tarda no va faltar la coca de llardons! 😮

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Carnaval

Mireu que divertits estem amb les carotes de la nostra mascota!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari