Setmana Piqué 2015, la darrera del CAMPUS
VÍDEO
FOTOS
Setmana Xavi 2015: “TROBADA INTERCAMPUS”
VÍDEO
FOTOS
Setmana Cristiano 2015 plena de màgia amb “MagEsparragow”
VÍDEO
FOTOS
Setmana Iniesta 2015
VÍDEO
FOTOS
Setmana Messi 2015
VÍDEO
FOTOS
Primer Torn de les Estades! Setmana Neymar 2015!
VÍDEO
FOTOS
REUNIÓ DE PARES “CAMPUS ATLÈTIC SEGRE 2015”
Alguns dels punts rellevants que es van tractar:
– Puntualitat a l’hora d’arribar i marxar de l’estada.
– Avisar, en mesura del possible, si no poden venir els nens.
– Al signar la inscripció, també s’autoritzen els drets d’imatge.
– Material: Equipació esportiva i calçat còmode per la pràctica del futbol (millor botes de futbol, els porters es recomanable portar guants) i una gorra; tovallola, banyador i xancletes per a la piscina. Optatiu una segona muda per quan els nens surtin de la piscina ja que la roba d’esport estarà suada.
– Esmorzar: caldrà que els nens facin l’esmorzar fort a casa i portin un refrigeri per poder aguantar fins l’hora de dinar.
– Recollida a les piscines a les 14’00h.
NOTÍCIA: El proper DIMECRES 3 de juny de 2015 realitzarem la reunió informativa del Campus. L’acte es realitzarà a les 19:30 hores al gimnàs del Club At. Segre.
Us hi esperem, els coordinadors.
Benvolgudes famílies,
Ja s’apropa l’estiu i torna el CAMPUS DE FUTBOL AT. SEGRE, aquest any la 9ª edició.
Un espai per iniciar-se i tecnificar en el futbol, tan jugadors com porters amb programes específics d’entrenament.
A més a més, les competicions més sonades d’aquest esport: Mundialiets, lliguetes, Champions… I no pot faltar la piscina per refescar-nos!
A continuació facilitem tríptic informatiu: FINS AVIAT!!!

