NADAL 2020

Aquest curs 2020-2021 també ha estat un any diferent en les celebracions de Nadal.

A diferència d’altres cursos, amb un gran moviment pels passadissos i afluència de públic familiar als festivals, aquest ha estat un any de recolliment d’activitats a les aules, de treballs i decoracions en els espais “bombolla”,… però d’entre totes les activitats n’hem trobat una que ens ha unit (gràcies a la tecnologia) a tot l’alumnat de l’ESPIGA !!!

La nadala “Desig de Nadal” del grup PeTaCa (Petit Taller de Cançons) del Camp d’Aprenentatge Pau Casals ens ha permès, amb la gravació per grups i gràcies al Chroma Key, editar una nadala conjunta de tota l’Escola.

Aquest ha estat el resultat (a l’engranatge de la part inferior dreta del vídeo podeu canviar la qualitat del vídeo fins a 1080p HD).

Esperem que us agradi i ens ho comenteu !!!