Daily Archives: 00E1dj.PM

NO TINC POR!

Aquest curs, tots els nens i nenes de Cicle Mitjà han llegit el mateix llibre per poder realitzar l’activitat d’animació lectora. En aquest cas, el llibre ha estat de poesia i s’anomena “No tinc por!”. Per dur a terme aquesta lectura i escolta de poemes, cadascú n’ha preparat un i l’ha recitat als companys/es acompanyant-se d’algun material que tingués relació amb el seu poema.

L’autor del llibre, el poeta i mestre Ramón Besora, ens va visitar fent-nos una animació ben enriquidora per aprendre a estimar una mica més aquest gènere literari i engrescar-nos a llegir-lo i a dur-lo a la pràctica.

Clicant a la imatge podreu trobar unes fotografies de la visita de l’autor i a l’enllaç de cada classe, unes imatges i també un vídeo on tots/es els poetes del cicle mostren el seu gran talent recitant poesia!

ANIMACIÓ LECTORA CM

RECITAL POESIA 3rA

RECITAL POESIA 3rB

RECITAL POESIA 4tA

RECITAL POESIA 4tB

DESCOBRIM ALGUNS SECRETS DE LLEIDA

Ja fa uns dies l’alumnat de tercer, emmarcat en el projecte que estem treballant, vam recórrer la ciutat de Lleida acompanyats d’un guia turístic.

Us convidem a veure algunes fotos i que els nens i nenes us puguin descobrir algunes peculiaritats de la nostra ciutat…

Sabeu quin és l’edifici que degut a unes esquerdes, el van desmuntar pedra a pedra, i el van tornar a construir amb els mateixos materials?

Sota la Paeria hi havia la presó de Lleida, on els presos feien dibuixos i marques a les parets, amb què els feien?

Què és el misteri del calaix 39?

Quin ús tenia la catedral de la Seu Vella abans que la recuperés la ciutat a mitjans del segle passat?

Imatges 3rA

Imatges 3rB