Daily Archives: 00E1dc.PM

COLÒNIES A LA FINCA DE PRADES

Els dies 28 i 29 d’abril, els nens i nenes de Cicle Mitjà vam anar de colònies a la Finca de Prades. Allí hem pogut compartir dos dies de convivència i també realitzar diverses activitats treballant en equip i passant-ho d’allò més bé.

Les activitats de 3r han estat envers la temàtica “Astrolònies”, aprofitant l’entorn i la situació del Parc astronòmic de les muntanyes de Prades.

L’eix temàtic de 4t era “Teamlònies”, ja que les colònies escolars són un entorn perfecte per treballar la cooperació, col·laboració, el treball en equip i la cohesió de grup.

No podem oblidar els balls de la nit de música i l’experiència de compartir habitació durant una nit amb amics i amigues.

A continuació trobareu fotografies d’aquesta experiència!

COLÒNIES 3r

COLÒNIES 4t

SANT JORDI

El divendres 22 d’abril per fi vam poder celebrar la primera festa oberta a les famílies després de dos anys i tots l’esperàvem amb moltes ganes!

Durant el matí, tot el cicle van ser espectadors de “La llegenda de Sant Jordi” representada per companys/es de 6è i també van poder passejar i comprar roses, llibres, artesanies… a les diverses paradetes organitzades pel pati.

Per la tarda, tots vam poder presenciar la Gran Festa on capgrossos i gegants van ballar i animar a tots. A més a més, tota l’escola va poder ballar sardanes.

A casa es van endur un llibre científic confeccionat per ells/es mateixos/es pel qual han estat fent recerca d’informació, fent-se preguntes, també han afegit l’experiència de l’activitat de les aus rapinyaires que van tenir a l’escola… I també han creat el seu punt de llibre amb una rosa pròpia d’aquest dia.

Esperem que us puguin explicar moltes curiositats sobre aquest treball mentre observeu les fotografies.

SANT JORDI 3rA

SANT JORDI 3rB