Daily Archives: 00E1dj.PM

TEATRE LLANTIA MERAVELLOSA

Aquest dimarts, vam anar a l’Escorxador a veure La Llantia meravellosa de Festuc Teatre. Un teatre amb titelles que ens parlava dels desitjos que tenim a la vida segons les nostres circumstàncies i del que vertaderament és important. Un espectacle emotiu i divertit a parts iguals. A tots i totes ens va agradar molt i vam gaudir d’aquesta estona.

Clicant a la imatge podeu veure un avanç de la història i a continuació també trobareu un enllaç amb algunes fotografies del dia.

Fotografies Teatre

ENS MANIFESTEM I DEMANEM PAU

Tota l’escola ens vam manifestar demanant la Pau al món després de veure unes obres de teatre que van representar alumnes de 6è anomenades Oh a la guerra i Sopa de pedres. Aquesta activitat va estar relacionada amb d’altres que en vam fer el dia del DENIP (Dia Escolar de la No violència i la Pau).

A continuació trobareu un recull d’imatges per classes i també de les fotografies i vídeos de la manifestació.

DENIP 3r A

DENIP 3r B