DIA DE LA JOGUINA

Aquest dilluns 10 de gener comencem el trimestre d’una manera ben divertida: tots els nens i nens han portat una joguina d’aquests Nadals o d’altres que han volgut mostrar i compartir amb els seus companys/es per tal de viure una jornada lúdica.

Un regal sempre és millor quan el podem compartir, així que ens ho hem passat d’allò més bé.

Primer han començat el dia explicant quelcom especial de les seves vacances, a continuació han mostrat i explicat el funcionament de la seva joguina i en acabar… TOTS A JUGAR!

3r A: JUGUEM

3r B: JUGUEM

4t A: JUGUEM

4t B: JUGUEM

30 thoughts on “DIA DE LA JOGUINA

1. Nora Cos Herrera

El dia de la joguina hem va agradar molt va ser molt divertit

2. Ona

Em va agradar molt el dia de la joguina, em vaig divertir molt, vaig descobrir jocs que no coneixia i vull que es segueixi fent a 5e.i a 6e curs perquè començar l’any jugan es molt divertit.

3. Biel Safont 4tB

Em va agrada molt jugar amb les joguines dels meus companys, una experiència que mai oblidarè.
    (Espero que l’any que ve ho tornem a fer).

4. Helena Coca Cabré

M’han agradat molt les imatges del dia de la joguina perque m’han fet sentir molt bé.

5. Adriana López

Em va agradar molt el dia de la joguina. Va ser molt divertit jugar tot el dia amb els amics i amigues.

6. Gaël Coll Henri

Es molt divertit jugar amb els jocs dels altres companys!!!
    Les fotos estan molt ben fetes!

7. Oihan Royo

El dia de la joguina m’ho vaig passar molt bé jugant amb els amics i amigues. Em van agradar molt les joguines i també les fotos, que acabo de mirar.

8. Oihan Royo

9. Bruna

Compartir les joguines amb els companys i companyes de la classe m’agrada molt perquè descobreixo joguines noves i aprenc a jugar amb elles. Com per exemple aquest any vaig descobrir el joc del Dixit. Aquest dia es molt divertit i espero que a sicle superior ho poguem seguir fent.

10. IRENE PASCUAL

Me van agradar molt totes les fotos son molt boniques i me va agrada juga amb totes les jugones de la classe mu vaig pasa molt be

11. Gerard Botanch 3rB

Hola! M’ha agradat molt jugar a “Abalone” un joc molt divertit de pensar. Les regles son: tu tens unes boles, tantes com el rival i has d’anar movent les peces per aconseguir treure del taulell 6 boles rivals.

12. Roc Jové

Jo em vaig oblidar la joguina però m’ho vaig passar
    molt bé jugant amb les dels meus companys. Em va agradar molt el joc perplexus.

13. nil talamonte 3B

Em va agradar molt la maquina de la verdad, i la cucaracha.
    Les fotos son molt boniques.

14. Anna Albets BENEDÍ

El dia de la joguina va ser un dia super divertit perquè casi tot el dia estavem jugant. va ser un dia super divertit.

15. Eugènia

El dia de la joguina em va agrada molt perque vaig descobrir nous jocs i molts divertits .El que no sabia que existia era el dixit i el xxxl doble. Pero el que mes ganes tenia era jugar amb els meus amics i amigues.

16. Marc

El dia de la joguina va estar molt divertit. Vaig jugar amb moltes joguines que eren molt divertides i vaig passar una bona estona amb els companys i companyes 🙂 .

17. Laia Ballespí

El dia de la joguina va ser súper divertit i emocionant. Els meus companys i companyes van portar joguines molt xules.

18. Aran Serlé Bergadà

M’ho vaig passar molt bé jugant amb les joguines dels meus amics.

19. 3rA Valeria

Em va agradar molt tornar a l’escola després de les vacances celebrant el dia de la joguina, perquè vam poder jugar tot el dia.

20. Ares

Em va agrada molt jugar amb les joguinesamb els meus amics a classe.

21. ÀLEX LAFUENTE MARTIN

Jo m’ho vaig passar molt bé, aquell va ser un dia molt divertit.

22. ROGER

M’HO VAIG PASSAR MOLT BÉ, ESPERO QUE EL PROXIM ANY HO PUGEM FER TOT EL CICLE????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

23. Pol Vergé Jové

El dia de la joguina em va agradar molt perque el jocs eren molts xulos.

24. ROGER GONZÁLEZ

EM VA AGRADAR MOLT EL DIA DE LA JOGUINA PERQUÈ VAIG PODER COMPARTIR EL MEU JOC AMB ELS COMPANYS I COMPANYES.

25. Laia Baró Navarro

Em va agradar molt perquè vaig descobrir molts jocs nous i compartir amb els companys i companyes.
    I també escoltar els jocs dels company i campanyes.

26. oleguer

El dia de la joguina em va agradar molt compartir el meu regal amb els meus amics de la classe i després que em deixessin el seu.