ACTIVITATS DE NADAL

Durant les darreres setmanes del primer trimestre, vam estar realitzant diverses activitats relacionades amb el Nadal, com per exemple:

Confeccionar i realitzar un calendari d’advent per classe, amb el qual cada dia es proposava una activitat i cada nen/a va finalitzar el mes amb un petit obsequi que anava sortint al calendari.

També vam crear un poblat blanc de Nadal amb caixes de cartró que decora el nostre espai comú del cicle i també la rotonda.

L’últim dia, tots/es ben mudats/des, vam fer el nostre propi esmorzar nadalenc amb les taules ben guarnides.

A continuació, podeu veure una mostra d’algunes d’aquestes activitats que es van fer amb la il·lusió i la màgia pròpia d’aquesta època de l’any. Esperem que les gaudiu!

NADAL 3r A

NADAL 3r B

NADAL 4t A

NADAL 4t B

19 thoughts on “ACTIVITATS DE NADAL

1. Ona

Va ser molt divertit fer aquesta manualitat va quedar preciós, totes les casetes van quedar molt boniques.

2. Carla Mora Roca

A mi m’ha agradat molt fer aquesta activitat de les caixes perque ens em entretingut fent- les posant les finestres,portes,balcons i moltes altres coses ha sigut molt xuli.

3. lluc artal carrasco

Em va encantar aquesta activitat era molt divertit pintar les cases i decorar-les. Les cases van quedar molt boniques i la decoració estava molt bé, va ser tot molt emocionant.

4. Adriana López

Va ser molt entretinguda aquesta activitat. El poble va quedar molt bonic!

5. Bruna

Tot el que fem a l’escola per celebrar el Nadal m’agrada molt. Tota la decoració i les coses que fem, fan que l’escola sigui més acullidora i més bonica. De totes les activitats la que més m’ha agradat ha sigut construir la nostra pròpia caseta per fer després un poblat de cicle mitjà. I el que menys m’ha agradat va ser no poder estar els últims dies perquè estàvem confinats….. I això si que va ser un rotllo!

6. Oihan Royo

Em va agradar molt fer les caixes-casa i les altres activitats semblen molt xules, encara que jo no hi vaig poguer participar.

7. Hector Rivadulla Ferrer

A mi em va agradar molt fer el meu tros de calendari de advent m’ho vaig pasar molt be .

8. Patricia Esquerda

M’ha agradat mol fe aquesta activitat sobretot decor en general a tots ens a quedat molt boniques

9. Iona perejuan santacana

La activitat que més m’ha agradat ha set la de les cases, perqué me divertit molt, i m’ha semblat xulo que juntant totes les cases aguessim fet aquesta xulada de poblet.

10. Júlia Navarro 4tA

A mi m’ha agradat molt fer les caixes amb els companys perquè ens ho em passat molt be i ens em divertit molt, ha sigut una estona fantàstica!!!

11. Eugènia

Em va agrada molt fer les capses, perque vam convertir una simple capsa de sabates en una ciutat.
    El calendari d’advent em va agradar molt perque vam pintar tots juns els tubitos de paper de cuina i els vam empegar i de tot aixo tenim un calendari fantastic. i per acabar cadascu va fer una postal per la seva familia.

12. Cesc Piñol Jové

Ha estat una activitat super divertida m’ho he passat super bé i descobrin una nova manera de construïr cases

13. Haize

Hem va agradar molt l’activitat.
    M’ho vaig pasar molt bé. Han quedat molt boniques.

14. Eric Ajates

A mi m’agradat les caixes per que he passat unes estones molt divertides per que va quedat molt be.

15. Àfrica Mias Juárez

M’ho vaig passar molt be ajudant a fer les capses. Van quedar xulíssimes.

16. Laia Baró Navarro

Aquesta activitat va ser molt entretinguda i molt bonica.
    Per cert ens va quedar molt bonic el poble de Cicle Mitja. I la de quan entres a l’ escola!!!!!!!!!