ECOSISTEMES MEDI

L’alumnat de 4t hem treballat els ecosistemes. Com activitats de tancament, en grups hem realitzat maquetes de diferents ecosistemes, hem muntat una exposició a l’entrada de l’escola per a que la puguin veure els nens i nenes d’altres cursos. I també a la rotonda els dos quarts hem fet les exposicions dels nostres ecosistemes.

Cada grup ha acordat i planificat a partir d’un guió la creació de la seva maqueta, buscant informació de les característiques principals del seu ecosistema i els elements i materials a utilitzar. Abans de començar la creació de la maqueta, cada grup ha fet un esbós (dibuix amb el disseny de la maqueta). Un cop feta la feina prèvia, cada grup ha creat la seva maqueta a partir d’una base de cartró o d’una caixa de cartró. Com podreu veure, són uns i unes grans artistes!! Han quedat unes maquetes xulíiiissimes!!

TREBALL ECOSISTEMES 4t A

TREBALL ECOSISTEMES 4t B

10 thoughts on “ECOSISTEMES MEDI

1. Mireia Roca Ojeda

Hem va agrada molt aquest dia perquè vaig treballa en grup i m’ho vaig passar molt bé.

2. Carla Mora Roca

A mi l’activitat dels ecosistemes m’ha semblat molt xuli perque huem fet amb grup ajudant- nos conjuntament.

3. lluc artal carrasco

Em va encantar poder estudiar un ecosistema, està molt bé conèixer llocs, animals i plantes és molt divertit. També em va agradar fer maquetes era molt excitant.

4. Adriana López

Totes les maquetes han quedat molt boniques. He apres molt sobre els ecosistemes.

5. Bru Farrés

A mi me va agrada perque tots els ecosistemes eren molt xulos i me va agrada molt explicar el ecosistema

6. Roc Jové

Fent la nostra selva tropical m’ho vaig passar molt bé
    anant a agafar la molsa i decorant-la amb dibuixos.

7. Max Gracia Gutierrez

Les maquetes van ser molt xules i la informació era molt bona

8. Laia Baró Navarro

Les maquetes van quedar molt bonics tan les de 4tA com les de 4tB
    Va ser molt divertit i també va ser una forma de ajudar-nos amb els companys i campanyes

9. Elena Serra 4tb

Em va agradar molt fer aquesta exposició, i fer aquet traball amb els Companys.