2a TROBADA ESPORTIVA DE CENTRES DEL PCEE DEL SEGRIÀ

El passat divendres 29 d’abril es va realitzar la 2ª trobada esportiva de centres  del Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE) del Segrià. Una trobada esportiva dirigida als alumnes de 6è de primària, dels diferents centres educatius amb la finalitat que es coneguin i relacionin mitjançant el joc i l’activitat esportiva. La jornada s’ha dut a terme  a les instal·lacions municipals de Pardinyes (Camp de futbol i pavelló), al Club de petanca La Mitjana i l’Escola Riu Segre.

A la trobada hi van participar més de 400 alumnes de diferents centres educatius de la ciutat (Escola Pardinyes, Escola Joan Maragall, Escola Espiga, Escola Príncep de Viana, Escola Pinyana, Escola La Mitjana,  Escola St. Maria Gardeny, ZER Ponent, Institut-Escola Torre Queralt, IES Guindàvols i Escola Riu Segre) i va estar organitzada pel grup de mestres que formen el Seminari de coordinadors del PCEE de la comarca del Segrià, inclòs en la formació permanent del CRP del Segrià. En la trobada hi van col·laborar La Representació Territorial de l’Esport (Lleida), el Consell Esportiu del Segrià i l’Ajuntament de Lleida.

La Jornada va constar de 7 zones de joc  on es van realitzar diferents activitats com korfball, jocs alternatius, ultimate, handbol, futbol, petanca, zumba i dodgeball, en les quals els alumnes anaven passant per totes les estacions. Els grups eren heterogenis i formats per alumnes dels diferents centres. Tots i totes van gaudir molt de la jornada esportiva.

A més a més, la trobada està emmarcada en el dia de l’Educació Física al carrer (DEFC), per visibilitzar que aquesta Educació Física sigui una eina essencial per al desenvolupament integral, per fomentar un estil de vida actiu i saludable, i així trencar els elevats índexs de sedentarisme i obesitat.

Aquí trobareu un enllaç per veure diferents fotografies de la trobada.