SETMANA DE TALLERS DE SUPORT VITAL BÀSIC

Durant aquesta setmana, tot l’alumnat de l’escola hem realitzat a les classes d’educació física uns tallers dins del programa educatiu de “Suport Vital Bàsic als Centres Educatius”, que compta amb el suport i coordinació del Departament d’Ensenyament i del Consell Català de Ressuscitació.
L’objectiu principal de l’activitat és que l’alumnat aprengui coneixements bàsics gradualment (teòrics i pràctics), adaptats a cada edat, relacionats amb què és, què cal fer i com podem actuar davant d’una situació d’emergència vital.
La formació s’inicia en l’alumnat d’infantil i primària amb un contingut bàsic, cada any, de forma progressiva, i es van afegint nous continguts i objectius (a través de diverses activitats adaptades a l’edat del nen/a) per aconseguir que a cada etapa formativa es realitzi una acció més davant l’aturada cardiorespiratòria (ACR), concepte que s’introdueix a cicle mitjà i superior.

Han estat uns tallers molt interessant on l’alumnat ha pogut gaudir i aprendre sobre un tema molt important.

Aquí trobareu un recull de fotografies d’aquests tallers.