UN PATI DIFERENT

Després de la valoració positiva que els nenes i les nenes van fer, el curs passat, de fer un pati diferent, hem decidit ampliar-ho a dos dies a la setmana. Aquest pati està distribuït de la següent manera:

• Els dimarts juguem a esports alternatius: tennis taula, rugbi, bàsquet, handbol, hoquei, bàdminton i vòlei. Varia cada trimestre i segons el cicle.
  • Els dijous continuem amb els jocs populars: escacs, saltar a corda, les xapes, xanques,etc.  Els mestres d’educació física amb l’ajuda d’alumnes de sisè proporcionen diferent material als alumnes que ho demanen.

L’objectiu principal de fer aquest pati diferent és que els nens i les nenes coneguin i practiquin noves formes de jugar i així crear un pati més inclusiu on tots i totes poden tenir un paper més actiu.

A continuació us deixem un recull de fotografies dels diferents dies.

ESPORTS ALTERNATIUS

JOCS POPULARS