I TROBADA DE ROBÒTICA ESCOLA ESPIGA-MINERVA

Aquest divendres 7 de juny es van trobar 100 alumnes de cinquè de les escoles Minerva i Espiga en la primera trobada de robòtica d’escoles a la ciutat de Lleida.

Va ser tot un èxit, on els alumnes van poder gaudir d’una jornada en la qual vam fer diferents tallers. A cada estació se’ls presentava un repte amb diferents tipus de material de robòtica (spike prime, codey rocky, tale-bot, ulleres RV…). L’alumnat s’agrupava en grups de vint alumnes i després aquests es dividien en subgrups de quatre alumnes, una parella de l’escola Minerva i una altra de l’Escola Espiga. D’aquesta manera podien interactuar entre ells i els robots que havien treballat més en una escola, aquests nens agafaven més el rol de mestre per ajudar a l’altra parella i de la mateixa manera quan el robot utilitzat era més conegut per la parella de l’altra escola. Pensem que el resultat va ser tot un èxit i la jornada va anar superbé, va ser molt enriquidora i atractiva per l’alumnat.

Aquí trobareu diferents fotografies de la jornada.

Agraïments en especial al Roger, Lluc, Biel i Roc, alumnes destacats de robòtica de les classes de sisè que vam fer una petita exposició de robots creats per ells. (“la caixa forta” i la màquina de fer el “cubo de rubik”.