ANEM A LA PLATJA

AVUI HEM ANAT A LA PLATJA I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

ENS HEM ENFILAT A LA PIRÀMIDE I HEM FET SALTS I ACROBÀCIES, HEM JUGAT A LA SORRA, AMB LES PALES, LES GALLEDES I ELS CAMIONS QUE HEM DUT I PER ACABAR… HEM FET UNA FESTA DE BOMBOLLES DE SABÓ!

ENS HO HEM PASSAT TAN BÉ QUE POTSER HI TORNAREM!!!

SORTIDA A LA PLATJA

AVUI  LES ARANYES HEM FET UNA SORTIDA A LA PLATJA. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ JUGANT AMB PALES, GALLEDES I MOTLLOS A LA SORRA, ENFILANT-NOS A LA PIRÀMIDE I REMULLANT-NOS ELS PEUS…QUIN MATÍ MÉS DIVERTIT!

UN DIA AL PARC DE L’ORENETA

QUIN DIA MÉS ENTRETINGUT QUE HEM TINGUT EN EL PARC DE L’ORENETA! HEM GAUDIT D’UN VIATGE EN TREN I DESPRÉS TENÍEM TANTA GANA QUE HEM MENJAT EL PÍCNIC QUE HAVÍEM DUT DE CASA! QUINA GANA I DESPRÉS A JUGAR!!!! VOLEU VEURE QUE BÉ QUE ENS HO HEM PASSAT?

VISITEM LA GRANJA DE CAN CLARENS

ARANYES I CARGOLS HEM ESTAT GRANGERS I GRANGERES PER UN DIA. HEM ANAT A LA GRANJA DE CAN CLARENS I HEM DONAT MENJAR A LES OVELLES, ELS ASES, EL PORC RAMONET I LES GALLINES. TAMBÉ HEM VIST LA VACA MARQUESINA, PERÒ NOMÉS TÉ 4 MESOS I ENCARA ÉS MOLT TÍMIDA I NO HA VOLGUT MENJAR… DESPRÉS UN BON DINAR I A JUGAR! EL DIA HA PASSAT MOLT RÀPID I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ! AQUÍ TENIU FOTOS DE LA VISITA!

RACONS : SANT JORDI

Aquí teniu un petit vídeo dels racons que hem fet relacionats amb la llegenda de Sant Jordi. Dracs, princeses, cavallers i roses han estat els protagonistes d’aquests racons! Què bé que ens ho hem passat!

RACONS DELS CARGOLS

RACONS DE LES ARANYES

RACONS DE CARNAVAL

AQUESTS DIES HEM FET UNS RACONS DE CARNAVAL MOLT ENTRETINGUTS I DIVERTITS!

HEM JUGAT I RESOLT TRENCACLOSQUES, HEM PINTAT AMB GLOBUS, ENS HEM DISFRESSAT I MAQUILLAT DE SPIDERMAN, PAPALLONA, MARIETA, DINOSAURE… PERÒ EL RACÓ QUE MÉS ENS HA AGRADAT HA ESTAT EL DE PINTAR MÀSCARES! QUÈ CONTENTS I CONTENTES ESTÀVEM QUAN AL SORTIR DE L’ESCOLA ENS AMAGÀVEM RERA LA NOSTRA MÀSCARA I US FÉIEM UN BON ENSURT!

VOLEU VEURE ELS RACONS?

RACONS DE L’HIVERN

QUIN FRED QUE HA FET AQUESTS DIES!  A L’ESCOLA, HEM VINGUT BEN ABRIGATS I ABRIGADES.  HEM PORTAT BUFANDES, GORROS, GUANTS I UNA BONA JAQUETA PER ESTAR BEN CALENTS/ES.

HEM APROFITAT QUE LES TEMPERATURES EREN MOLT BAIXES PER PARLAR DE L’HIVERN I, ELS RACONS QUE HEM PROPOSAT, HAN ESTAT RELACIONATS AMB AQUESTA ESTACIÓ!

HEM FET MANDALES, JUGAT AMB LA NEU, PINTAT AMB GEL I DESCOBERT IMATGES AMAGADES SOTA LA SAL. HAN ESTAT MOLT DIVERTITS I PLENS DE SENSACIONS!

CARGOLS

ARANYES

ANEM A LA PLATJA

• QUÈ EN PENSEU SI ABANS DE QUE S’ACABI EL TRIMESTRE ANEM A LA PLATJA?
  • QUÉ ÉS UNA MOLT BONA IDEA!!!
  • DONCS DEMÀ VENIU A L’ESCOLA AMB PALES I GALLEDES QUE ANIREM A JUGAR AMB LA SORRA!

RACONS ELS TRANSPORTS I ELS VEHICLES

HOLA FAMÍLIES,

JA FA DIES QUE ELS CARGOLS I LES ARANYES JUGUEN AMB ELS  TRENS I ELS COTXES.  DARRERAMENT TAMBÉ ENS EXPLIQUEN UN MUNT DE COSES DE TRENS, VIES, FERROCARILS, AVIONS, AUTOBUSOS… VIST EL SEU INTERÈS  HEM PENSAT UNS RACONS DE TRANSPORTS I VEHICLES.

HAN ESTAT MOLT DIVERTITS I ENTRETINGUTS! ELS VOLEU VEURE?

ELS CARGOLS

LES ARANYES