1a Trobada d’alumnes dels comitès verds de Castelldefels

Hola Guin@s!

Aquí us deixem les fotos que hem fet de la primera trobada d’alumnes dels comitès verds de tot Castelldefels!

Els vostres companys han fet una feina molt bona. Han ensenyat el que fem a la nostra escola i ens sentim molt orgullosos i han après molt de les altres escoles.

I sobre tot han conegut a altres alumnes que estan molt capficats en canviar i millorar el món i el medi ambient!

BRAVO!

Aquest és el vídeo de presentació que hem ensenyat a la resta d’escoles:

Que t’ho pensis abans que ho llencis!

Hola Guin@!

Aquí us deixem unes fotos amb els guanyadors del concurs QUE T’HO PENSIS ABANS QUE HO LLENCIS que vam crear per treballar  el tema del malbaratament alimentari amb els alumnes del Guinovart.

Es tractava de fer un dibuix per animar als seus companys que no llencessin l’esmorzar o el berenar i busquessin una altra sol·lució més honesta.

Ha estat tot un ÈXIT!

Quina conciència!

MOLTES FELICITATS GUIN@S!

ENTRE TOTS CANVIAREM EL MÓN!

Rècord de participació!

Hola Guin@s!

Feia temps que no passava això al nostre concurs del SVQ (SuperVerd de la Quinzena), però aquest dijous ens hem fet creus amb el número de respostes que ens hem trobat a les bústies, sobre tot a primària!

52 participants d’ Educació Primària!

12 participants d’Educació Infantil!

—–Moltes gràcies per la vostra resposta, us esperem d’aquí una setmana quan posarem les properes preguntes—–

Un nou concurs: …Que t’ho pensis, abans que ho llencis!

Hola Guin@s!

Com a comitè verd del Guinovart, hem estat pensant molt sobre el malbaratament alimentari, i els nostres alumnes ens han proposat fer alguna acció des de la nostra escola. Se’ls ha ocorregut fer un concurs per motivar als seus companys i companyes.

L’hem batejat:

concurs

Els alumnes que vulgueu participar heu de reflexionar sobre què es pot fer abans de llençar l’esmorzar i/o berenar a la paperera o al terra, com sovint passa a la nostra escola.

Cada cop que veiem això ens fa un mal terrible!

A continuació, haureu de fer un dibuix on es mostri la reflexió anterior i, si voleu, podeu afegir un eslògan o una petita frase.

• El dibuix i la reflexió s’ha de fer a casa.
  • La presentació del dibuix serà en paper mida Din 4.
  • El dibuix ha d’estar fet a mà i ha d’aparèixer el nom i cognom de l’autor, així com la classe a la que pertany, al darrera del dibuix.
  • La data d’entrega serà del 2 al 13 de març.
  • Els treballs s’han de deixar a la recepció de l’escola, dins d’una safata que estarà al mostrador.
  • L’entrega de premis serà el divendres 20 de març.

Al punt verd trobareu la resta de les bases del concurs!

Animeu-vos!

De l’hort a la cuina!!!

Un dels nostres objectius com a Escola Verda és que els nostres alumnes puguin aprendre a tenir cura de l’hort i cultivar verdures i hortalisses. També pensem que menjar allò que cultivem és una experiència única per a les persones.

Així és que al Guinovart l’hem volgut viure i per això, els nens i les nenes de 4t A i 4t B fem un taller d’hort i cuina.

Primer preparem la terra i la cultivem, i finalment, fem la collita per cuinar i menjar els productes de l’hort.

Aquí podeu veure els vídeos dels plats que hem preparat fins ara.

Que us vagi de gust!!!!

Mestra responsable de l’activitat: Montserrat Grima.

Al nostre PUNT VERD estan passant moltes coses!!!!

Hi ha un contenidor de piles per continuar reciclant que aquí a l’escola Guinovart ho fem molt bé!!! Reciclem el paper-cartró, els plàstics i envasos, els taps i ara també les PILES.… Posa’t les piles i porta les teves al contenidor del “PUNT VERD” .

També canvien les noticies, així que fes una volta i mira!

Els membres del Comitè Verd han posat els seus discursos ja que al Nadal no els van poder dir al Festival de Nadales a les famílies. Ho fan molt bé, sempre s’ho preparen per tenir-nos informats del que fem com a Escola Verda.

… i clar, pels que gaudeixen d’un moment de lectura està el punt de ” lectures de cor verd  … si estàs esperant al passadís aprofita per llegir i deixa’t sorprendre amb les idees dels nens i les nenes per millorar el medi ambient i el món.

FOTOS DEL COMITÈ VERD

El  nostre comitè verd està treballant de valent aquest curs. Cada dijous ens trobem i ens dividim en petits grups per fer unes feines molt importants per a l’escola verda. Aprofitant, que finalment, vam fer la nostra primera trobada de caire més formal cap al més de novembre, vam decidir que era un bon moment per una foto i deixar testimoni d’aquell dia tant rellevant.

La resta de fotos són del festival de Nadal on el comitè verd es va adreçar a tots els alumnes i les famílies amb un discurs ben treballat i encoratjador. A més a més, vam aprofitar per donar un obsequi als nostres membres del curs passat que tant ens van ajudar i que encara hi són a l’escola.

BRAVO GUIN@S!

Publicat dins de General | 1 comentari

COMENÇA EL SUPERVERD DE LA QUINZENA!!

GUIN@S!

JA HA COMENÇAT EL SUPERVERD DE LA QUINZENA!

ANEU AL PUNT VERD I ANIMEU-VOS!

20141120_123623

15 anys d’escoles verdes

Hola Guin@s!

Ja fa 15 anys que hi ha escoles verdes!!

En aquest vídeo podeu veure moltes escoles verdes d’arreu de Catalunya, les seves idees i els seus esperits per canviar el món cap a un més sostenible.

VOTACIONS COMITÈ VERD. 14/15

Bon dia Guin@s!

Aquestes són les fotos del dia de les votacions del comitè verd amb una participació al voltant del cent per cent dels alumnes!

Si voleu veure qui són els representants del comitè verd, aneu al PUNT VERD!

GRÀCIES A TOTS ELS CANDIDATS PER TANT D’ESFORÇ!

I FELICITATS A TOTS ELS GUIN@S PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!