Celebració dels 5 anys de l’Escola Valldeneu

El 10 d’octubre de 2012 anem al Castell de Sant Martí de Centelles en motiu de la celebració dels 5 anys de l’Escola Valldeneu. De bon matí la boira ens preocupa per si no ens deixa veure el Castell, però al cap d’una estoneta el sol la trenca i podem disfrutar del dia i de les meravelloses vistes!

Les girafes i els castells fan un joc de pistes tot descobrint elements relacionats amb els castells. Es diverteixen molt pintant-se i resolent les endevinalles.

Els aventurers fan un taller d’arqueologia. Troben tresors i altres objectes enterrats! Gràcies a les seves hàbils mans, els poden desenterrar! Bona feina!

La classe del Poble pugem fins al Castell. Es queden impressionats amb la història i les restes del Castell que queden…

És un dia molt bonic, famílies, alumnat i mestres de ben segur el guardarem en la col·lecció dels nostres records!

Àlbum Sortida al Castell de Sant Martí

3 comentaris a “Celebració dels 5 anys de l’Escola Valldeneu

  1. va ser realment molt divertit i les families podien venir els de 5è i els de 6è vam visitar el castell per dintre i de 2n a 4rt van fer arqueologia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *