Valoració del curs 2013-2014

Benvolgudes famílies, com a valoració d’aquest curs 2013-2014 tots els alumnes de Cicle Inicial em redactat una carta al nostre tutor, el Ventura, explicant-li quines són les activitats i coses que més ens han agradat d’aquest curs. Entre d’elles podem destacar que tots coincidim amb les activitats relacionades amb el comènius, la visita dels nens de Londres, el museu de la xocolata de Barcelona, els tallers de reciclatge, la plantada d’arbres,….entre d’altres moltes ens han fet passar un curs d’allò més enrriquidor.

IMG-20140625-WA0000 IMG-20140625-WA0001

Salvador Espriu

Aquest curs els alumnes de cicle inicial per al correllengua hem treballat un poema del Salvador Espriu anomenat: Barques de paper! I entre barquets, el mar i una mica de imaginació aquest ha estat el resultat del nostre treball. Esperem que us agradi!

correllengua inicial