CARTA INICI DE CURS

Benvolgudes famílies:

El motiu de la present és per informar-vos d’una sèrie d’aspectes a tenir en compte pel curs 2018-2019:

• Les classes començaran el dimecres dia 12 de setembre de 2018.

L’horari escolar dels ALUMNES D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA I INFANTIL  serà:

Matins: 9.00 h-13.00 h

Tardes: 15.00 h-17.00 h

Hi haurà transport escolar i menjador en el seu horari habitual.

Els alumnes de nova incorporació, a principis de setembre, seran convocats pel tutor/a corresponent, per tal d’informar-los d’alguns aspectes de funcionament.

Tal com es va acordar per consell escolar, la quota de material pel curs 2018-2019, que cal fer-la efectiva abans del 12 de setembre de 2018 és de:

QUOTA DE MATERIAL:

ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL:

P3:  60€

P4 i P5: 50 €

ALUMNES D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA: 41€

FAMÍLIA NOMBROSA (amb tres fills/es a l’escola):

QUOTA ÚNICA DE  100 €

Per facilitar-vos la tasca i evitar comissions innecessàries tenir dues opcions:

1. Transferència bancària a:

BANC SABADELL

ES87 0081 1624 11 0001020113

1. Utilització dels caixers de qualsevol Banc de Sabadell, sense cap tipus de comissió.

Passos a seguir:

1. a) Anar a qualsevol caixer de Banc Sabadell
  2. b) Una vegada estem davant del caixer, haurem d’introduir la targeta de crèdit o dèbit on vulguem rebre el càrrec (pot ser targeta de qualsevol entitat bancària).
  3. c) Després d’introduir el codi PIN haurem d’anar al menú: “Més operacions”.
  4. d) A continuació pagament a tercers
  5. e) Ens demanen inserir codi entitat, el codi de l’escola és el 1014
  6. f) Un cop s’hagi inserit el codi apareixerà en pantalla un concepte genèric de varis.
  7. g) A continuació haurem d’inserir la quantitat que volem pagar i el remitent, en aquest cas MATERIAL i nom i cognom de l’alumne.
  8. h) Finalment validarem l’operació i el sistema ens generarà dos comprovants de pagament, un per vosaltres i l’altre per l’escola.
  9. i) L’horari de funcionament d’aquest sistema serà de dilluns a diumenge les 24 hores.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos unes bones vacances d’estiu.

Atentament,

L’Equip directiu