CONNECTEM?

Xerrada INFANTS I DOL

Benvolguts i benvolgudes,

Des de la comissió de famílies de l’AMPA de l’Escola Sant Roc us convidem a participar:

Per accedir a la xerrada el dia 15 d’abril a les 19h, ho podeu fer a partir del següent enllaç:

ID: 895 6298 2774

Codi d’accés: 366846

Salutacions cordials,

LA SETMANA DELS CONTES TRADICIONALS

Per acomiadar aquest segon trimestre els alumnes i mestres de l’escola hem gaudit d’una setmana diferent. Hem fet un munt d’activitats divertides relacionades amb el món màgic dels contes tradicionals. Hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé. Ho podeu comprovar entrant a cada cicle. BONES VACANCES, ens veiem a la tornada!!

Trobareu les fotografies en el bloc corresponent de cada cicle!!!!

OMNIUM CULTURAL

Avui la Carla  de 2nB ha recollit el primer premi de prosa d’Omnium Cultural per una redacció fantàstica d’un gra d’arròs de color blau. ENHORABONA Carla!!! Clica la foto per veure més imatges.

SETMANA DE LA FRUITA

Aquesta setmana tornem a repartir fruita als alumnes! Aconsellem rentar-la abans de menjar-la!

Bon profit!

Preinscripció 2021-2022