VENDA DE NADALES

Famílies  ….. els propers dies 29 i 30 de novembre, els nens i nenes de 5è vendrem nadales a l’entrada de l’escola! Resultat d'imatges de nadales planta

Volem recollir diners per anar de colònies!

Us esperem!

SANTA CECÍLIA

El dijous 22 de novembre vam celebrar Santa Cecília, com que és la Patrona dels Músics, Imatge relacionada  els nens i nenes de 6è ens van regalar una gran actuació!!
Si voleu veure imatges aneu al bloc de Música de l’escola.
Va ser fantàstic!!!

TORNEN ELS CONTES!!

FRUITA A L’ESCOLA.

Seguint amb el pla d’alimentació saludable de la nostra escola i en col·laboració amb el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, a través d’AFRUCAT, volem comunicar-vos:

Que a partir del proper  DILLUNS 26 DE NOVEMBRE farem el repartiment de les següents fruites:

*Pera (180 g/alumne)

*Poma, (180 g/alumne)

*Raïm (120 g/alumne)

*Clementina (150 g/alumne)

GRAN RECAPTE D’ALIMENTS 2018

Un any més, l’escola de Sant Roc té la il·lusió de participar en la campanya del Gran Recapte d’Aliments. La llista de productes recomanats aquest any 2018, és:

• Bolquers
  • Productes d’higiene femenina
  • Detergent líquid per la roba (2 l.)
  • Detergent líquid per rentar plats
  • Gel dutxa
  • Paper higiènic (paquets de 4 rulls)
  • Llet sencera (1l.)
  • Farina (1kg.)
  • Oli ( oliva i gira-sol )
  • Xocolata (negra o amb llet)
  • Cereals (per esmorzar)
  • Cafè soluble (100 gr.)
  • Sucs de fruita (1l.)
  • Productes per a intolerància alimentària (sense gluten, sense lactosa, begudes de soja, civada…).

Així doncs, durant la setmana del 26 al 30 de novembre a l’escola es recolliran els aliments i productes bàsics que vulgueu anar portant. US ANIMEM A TOTS A PARTICIPAR-HI !!

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Es convoquen eleccions per renovar una part dels membres del Consell Escolar, en concret, del sector pares/mares, es renoven 2 membres.

Calendari del procés:

11 de novembre a les 11:30: Sorteig públic per tal de designar els 2 pares/mares que actuaran com a membres vocals de la mesa electoral del seu sector.
14 de novembre: Constitució de les meses electorals.
16 de novembre: Últim dia per presentar la vostra candidatura a la Secretaria del centre.
27 de novembre: Votacions sectors mestres i pares.
Imagen relacionada

Animeu-vos a participar, podreu conèixer la vida escolar des d’un punt de vista més ampli, representar la resta de famílies i donar la vostra opinió en diferents temes i decisions que s’hagin de prendre!!!

Per saber una mica més!