Educació Primària

  • Assemblea general de pati

Durant aquest curs 2015-16 hem iniciat una nova manera de gestionar els patis de primària, degut a les incidències que el curs passat succeïen amb regularitat provocades, generalment, pel futbol. Així doncs, a l’inici de curs ens vam reunir en assemblea per decidir com organitzaríem els patis durant aquest any i desprès de debatre vam acordar que posaríem un horari amb diferents jocs per cada dia: dilluns; jocs de pilota, dimarts;curses, dimecres; jocs tradicionals, dijous; joc lliure i divendres; malabars.
El passat divendres, 18 de desembre, ens vam tornar a reunir per reflexionar com ha anat aquest trimestre i per afegir noves propostes per al segon trimestre. El calendari ha quedat més o menys com l’anterior afegint-hi dos dies mensuals de futbol i jocs de taula pels dimecres. A més a més, hem decidit incloure la figura del mediador/a de conflictes als patis. Figura que serà rotativa i es responsabilitzarà de solucionar objectivament els conflictes que puguin sorgir durant el joc.
D’aquesta manera l’equip docent considera que afavorirem l’autonomia i l’empatia.
New_1_IMG-20151218-WA0009

 


 

  • L’ART A L’EDAT MITJANA

    Dins el projecte de l’EDAT MITJANA, hem fet un taller de vitralls.

    L’hem fet de la mà d’un equip de monitors de  “ITINERANT un viatge per la cultura”.

    Hem descobert les tècniques que utilitzaven i quins temes tractaven els artesans medievals.

 

  • Taller Projecte APQUA

    Dissenyem un medicament

Investigadors en salut
Imagina que formes part d’un equip d’investigadors de la URV i que l’Hospital Comarcal us ha demanat si els podeu ajudar a resoldre un problema que tenen.
Resulta que un medicament que necessiteu subministrar als pacients té molt mal gust i per aquest motiu alguns no el volen prendre. Ells han provat de donar-lo dins d’una càpsula de gelatina, però aquesta tarda massa temps a desfer-se a l’estómac i començar a actuar.
El vostre repte és dissenyar una presentació del medicament perquè tingui bon gust i comenci a actuar dins del cos el més ràpid possible.
Per tal de preparar-vos, realitzeu a continuació dues activitats en què observareu com actuen diferents presentacions de medicaments.
Accepteu el repte?

Els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’Escola Sant Miquel del Pla de Manlleu i i de l’Escola les Moreres de les Pobles han acceptat el repte.
Tot seguit podreu veure com han anat treballant al llarg del matí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *