ARRIBA EL GEGANTÓ DEL CARNESTOLTES

Aquest migdia ha arribat el gegantó com a emissari del rei carnestoltes. Ens ha portat les consignes que els nens i nenes d’educació infantil haurem de seguir durant la setmana que ve.

Visca el carnestoltes!

Quant a Meritxell Mas

“M’ho van explicar i ho vaig oblidar, ho vaig veure i ho vaig comprendre, ho vaig fer i ho vaig apredre”.
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *