Els nens i nenes de P5 hem après una cançó amb anglès sobre un ninot de neu. Esperem que us agradi!
I’M A LITTLE SNOWMAN
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.
Els nens i nenes de P5 hem après una cançó amb anglès sobre un ninot de neu. Esperem que us agradi!